Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Sihena - 7 maj 2012 20:39

 

Av Sihena - 7 maj 2012 20:17

   

Av Sihena - 7 maj 2012 20:05

DAGENS, hade dock även en svart skinn väst på mig, dock tog jag av den på bild. Dock vet jag inte varför.


       

HÄJZAN. Skola och sånt idag, fett med bra!

Därefter solade jag typ 1,5 timme.. tröttnade efter ett tag och gick ner för och handla lite godis. 

Kom upp igen och då var det massa moln så det sket sig, skulle precis dra och dricka water (som förövrigt inte går och leva utan när man solar) Och så ringde min fina vän JLO. Vi stack en runda till henne för hon glömt sitt kort, sen gymmade vi. SKÄMMIGASTE SAKEN HÄNDE INNE I OMKLÄDNINGSRUMMET!

fucking dör. JAG la MIG ner PÅ golvet, och typ asgarvade. OCH såklart ska det komma in någon random tjej som snear mig totalt. och jag LIGGER ner , och kollar på henne upp och ner lixom. Utan kläder eller något, i bara underkläder dårå. hahaha, undrar vad hon tänkte. Sen sprang jag in till toan, hahaha. INGET LIV! 


JACOB 'ND JLO! 



'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards