Direktlänk till inlägg 28 april 2012

28 april 2012

Av Sihena - 28 april 2012 16:09

Hejsan! Just nu sitter jag i v.r och dricker coooooola. haha. Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg eftersom så många har bett mig skriva ett. hahah. Ja, skoldagen igår var allmänt sjuk, riktigt rolig! Mot kvällen kom tjejerna över till mig på middag och allmän mysdag. Roooligt! Några bilder på det kommer nog lite senare, orkar inte med det nu. Somna riktigt sent igårkväll också, och det leder till att jag vaknade riktigt sent idag också, så har inte hittat på¨någon speciellt denna sega lördag pga att jag vaknade assent. hahah. Går dagen var som sagt riktigt grym! Snackade, lagade mat, åt tacos, kollade film, åt ännu mer gott, låg i våra ashärliga soffor och snackade och skrattade. vi kollade också på dzenetas folkdans, och där träffade jag skit många gamla vänner/vänner jag saknat o.s.v bland anant ameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. (L) haha, det slutade med att vi hoppade ut genom fönstrena, lol. Men jag gick in igen sen, dog där uppe hahah. Efter ett tag så stack Sara, och då gjorde vi andra några challenge, hahaha dog. 


Idag så hade min syster tävlig, så kollade på den lite senare. Dock skit trött så hade luvan på som vanligt. Träffade min sötaste heidi också, haha roligt som vanligt dåråååååååå. 

           

^ dessa är dock inte tagna idag, utan för typ 2 veckor sedan, då mina skor va nya haha.. fint min systers rum är. jappjappp

och dock inte de bästa bilderna, för de är tagna med stativet. haha.


v denna är dock tagen idag. Och ja, jag vet det var skit viktigt att ni fick reda på det!





   

trötttttt_cheyyyyyy_96_iiiiii_ishallllllllen

 
 
Ingen bild

Rina

28 april 2012 21:42

diiin ass asså! ;))

Sihena

29 april 2012 22:28

HAHAHA, att du såg den ens ;)

 
Ingen bild

rina

30 april 2012 23:09

jag ser allt ;)

Sihena

30 april 2012 23:56

men llokumi jemmmmm, ta hangsha zemreen, jag la inte ens märket till det själv. hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards