Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Sihena - 1 maj 2012 22:40

hahah så fkt pose.


   

mina kära guuuuldiga skor. Dock syns de inte så bra, de har feta nitar på också. 

 

skulle försöka gå, och ta en bra bild.. gick ju skit bra^

     

Av Sihena - 1 maj 2012 19:10

HEJ DÄR! Vet ni vad jag tycker att ni ska göra? Kolla in här, min fina "kusin" bloggar, dessutom är hon väldigt söt! Så jag tycker att ni ska kolla in denna grymma blogg!

KLICKAAA HÄR



Av Sihena - 1 maj 2012 18:54

           


Är iaf glad att vi fått lite sol till Sverige! Dock inte rättvisa bilder, får alltid annan färg på bilder än irl. Så tänk er det lite rödare/mörkare. Dock fick den bilden längst upp till höger skit konstig nyans, men ändå.

Av Sihena - 1 maj 2012 18:39

Någon av mina vänner undrade hur mina axlar har blivit. Och jag kunde inte skicka på facebook, undrar varför. Men ash, här får hon se de. + ni, thihih. Inte för att de är så jätte stora, men ändå. Tog bara en random bild från förra veckan, var inte ens meningen och fotta mina axlar, men ja. fick klippa den lite, skit bra det blev ju!

 

(håller upp armen för att hålla kameran, så ni inte tror att min arm är nere, hahaha

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards