Alla inlägg den 20 maj 2012

-

Av Sihena - 20 maj 2012 19:46

How do I look? Friend: "You look fine." Good friend: "You look really pretty." 

Best friend: "You look like sh*t." 


   


Av Sihena - 20 maj 2012 00:43

^ bara för det står på mitt åkband från bakken.


Okej, nyss satt jag och läste (utan och överdriva) VÄRLDENS BÄSTA BLOGG.. den blir nästan äcklig så bra den är. Kommer dock inte länka för det kommer bara bli sån akward stund när h*n märker länken. hahah dock ingen härifrån, så få inte luft nu alla ni landskrona-bloggare. 

Alltså, jag älskar det äckliga sättet som h*n beskriver. Jag verkligen lever in i h*ns liv, och berättelser. Sen två år tillbaka har jag klickat mig in på h*ns blogg varje dag för att läsa h*ns inlägg. Jag önskar att jag i framtiden kommer kunna vara så bra förklarare. Det jag älskar mest är h*ns långa inlägg, sitter i 8 år för att läsa färdigt dom. Men när man har läst färdigt, så får man någon fett konstig känsla. Men jag gillar den känslan. oh nä, nu ska jag läsa h*ns äldre inlägggggggg, ÄTA h*n alltsååååååååå

 

mizo, wille, betti, emely, filip, alex, jag, sara, vinko och denis på bakken. Äkta finast........

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards