Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Sihena - 8 maj 2012 19:35

Hejsan hoppsan alla go'a och glada. Hoppas ni är det iaf, ;)

Hur som, skoldagen har varit riktigt rolig. hahah, på rasten stack vi och handlade glass och åt ur paketet. det var alltså sån "kul-glass" typ. Ännuway. Dagen slutade katastrof. En av mina nära vänner körde in i min cykel och fick sin ringklocka mellan ögonen. Hon hade en riktigt fet bula på pannan, blod på armar och ben, samt även i huvudet. Det började blöda som fan, och det var ett hål mellan mellan ögonen, vid näsbenet, eller vad jag ska kalla det för. Riktigt läskigt, tyckte fett med synd om henne. Men är känslig för blod/större sår, så jag satt och skakade som ett freak och hade panik. Visste inte avd jag skulle göra, så det kom lixom fram många äldre och sånt som hjälpte oss, någon sa att vi skulle ringa akuten så vi gjorde det. Eller ja, en fett schysst kille från vår skola ringde! Sen kom det två stora ambulanser också. (typ kombo bilar,) fyfan, har aldrig mått så dåligt alltså, står där och darra och inte veta vad jag skulle göra. Såklart hade jag också två andra vänner med mig, eftersom vi var fyra stycken som hade följe. Men ändå. Nu är hon iaf på akuten, hoppas det blir bra med henne! Loveu


Efter det, kom jag hem och sånt. Och efter ett tag så tog jag på mig tjocktröja och stack ut med longboarden och syster, fett med najs. Sen köpte vi glass och sånt, tills det blev fett med kallt så vi tog raka vägen hem! :)

             


hahah, vad tycker ni om mina fett söta bilder? VÄLDIGT söta, speciellt dom med glass i hela huet. (okej, överdrev liteeeeeeeeeee väl, men okeyyyyyyyy)

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards