Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Sihena - 15 maj 2012 23:06

sjukaste på gymmet idag. att man inte kan få va ifred utan att tre olika människor kollar på en och följer en till de andra rummen. ORKAR INTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Ni skulle bara ha sett den enas huvud alltså, hahaha och hans leende. d.ö.r om han inte log 23,5 gång alltså... (0,5 = snett leende)

-

-

-

-

-

-

-




 

OKEJ VÄRLDENS VACKRASTE TJEJ!

Av Sihena - 15 maj 2012 21:54

Förra och denna veckan har varit så grym inom skolan. Alltså resultaten jag fårr har varit grymma. Allting har varit vg och uppåt dessutom så har alla prov vi gjort denna veckan/förra gått skit bra. Fick reda på fysiken idag bl.a 1 fel hade jag, så då satte hon mvg- på mig, men jag är väldigt nöjd! GOOD WORK SIHENA! lolz


Här får ni dessutom 5 bilder jag tagit medans jag pluggat, vilket erbjudande vaaaaAaAaAAAaa?

         

JAPPPPPPPPPPPPPPPPP, 

Av Sihena - 15 maj 2012 20:12

Precis hemkommen från gymmet typ. Var riktigt hungrig eftersom jag bara har ätit en gång idag, lunch. Och ett äpple faktiskt, om det nu ska räknas. lol. Så tog en skål med havregryn med kakao, jordgubbar, äpplen och linfrön. MUMMMA!

Nu kände jag för att äta glass också, mhihihi. Visste inte vilken jag skulle ta så tog två stycken. wops, typ.

   


loooooool orkar inte med mina jätte söta bilder  

Av Sihena - 15 maj 2012 16:45

  • Jag åt alltid smör ur paketet med sked när jag var liten. Nu äter jag oboy ur paket med sked.
  • Jag gillar och samla på söta strumpor, hahah. 
  • jag kan inte somna utan att ha en flaska med saft/vatten i. Och det brukar jag dricka upp innan jag hunnit somna.

     

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards