Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Sihena - 3 maj 2012 21:02

 

KÄRRRRLEK, om jag ändå hade desssssa fet fina skor. L-O-V-E!

Ni får jätte gärna ge mig dessa :')


 


ELLER DENNA KJOLEN, 2 DIE 4

   

och till sist, min lilla prinseesssaaaaaaaa

Av Sihena - 3 maj 2012 19:21

Sitter i v.r och är "besviken" på mig själv. Jag åt 2 dubblamackor även fast jag inte var hungrig, bara för irma, dz och ajla gjorde mig sugen, hahah. Och nu är min mage hel bombad, utan och överdriva - den är helt uppblåst typ. OCH JAG HAR SKIT ONT! fyfan. 


aja, idag var det vanlig skoldag typ, kollade på teater, helt förstörd men jaja. Jag och sara köpte tjockis gott. Sen staack vi tillbaka till skolan och sola, ingen var där eftersom folk var på exan och i stan. Sen var vi med wille och sånt. iaf.. sen kom jag hem från skolan, vi kollade även priser för bakken, vi har 2000kr över, och jag tycker helt ärligt att vi borde köpa 200 cheeeeessseeeeburgare. fyfan vad gottttttt! eller ja, inte just nu, men då! :D

Om 15 dagar åker vi ju! fetttfettttttttttttttttttt. iaf, efter skolan solade jag på the balconyyyyyyy och sen stack jag ut med tjejerna, träffade lejla, agon och dom där också. treeeeeevligt! Vi var vid stranden, skit mysigt faktiskt! 

Hade på mig min kära mörkblåa långklänning, skinnväst, "stelt" silverhalsband och vita converse.. såg riktigt bra ut faktiskt med nedsläppt hår och raybannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnzzzzzzzzzzz.

Nä.. känner på mig att detta inlägget kommer flippa ut snart. så slutar skriva nuuu

HA DET!!

FYFANNNNNNNN VAD FIIIIIIIIIIN!   ¨



 

Av Sihena - 3 maj 2012 15:25

Daaaaagenssssss och gååååårdagennnnnnns. hahaha på den första fick jag as många komplimanger, både från vänner, okända och LÄRARE. hahaha dog. Utan och överdriva, varje lärare som gick förbi bara "oj vad stilig du var idag" eller typ "ojojoj" ,, "Finklädd och sånt ;)" ... o.s.v DOOOOOOG. Vart ju inget speciellt, vanlig "sommaroutfit" liksom. Topp från only och kjol från någonstnas. lolz.zz.z.z.z.z.z

 


 


DAUGENnnnnnnnnnnnns. Dock så gick mina byxor ännu mer isönder vid knäna när vi cyklade till teatern. :(

     

ÄLSKAAAAAR DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM! Dock inte fått någon bra bild, detta var alltså på morgonen -.-

Dom ser dock fett skabbiga ut där, men dom är lovleeeeeey. utan och överdriva, fick jag ju väldigt många komplimanger för byxorna också :D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D.D:D::D:D:D:D

hahah, nä. Nu ska jag ta på bikinin och ska dra och sola med mina flickooooor.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards