Alla inlägg under november 2011

Av Sihena - 21 november 2011 17:03

Nu ska jag kolla på några serier jag missat, sen ska vi äta pizza - som vi förövrigt gjorde i lördes & söndes också, hahah. Men idag & i lördags var det hemmagjord (godast tkr jag, för då kan man ha rostbiff i som är ASGOOOOOOTT!)

Jo, jag kom nästan precis hem från stan också, var ute med lollo lite och kollade runt i stan. Fett normala vi är! Btw, tack lollo för du tycker jag har världsbäst engelska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...... (punkterna förklarar allt)

Nej, nu ska jag fortsätta kolla, ha det fint!

 

skämmmmme. right now, just for you guys. So you can see me "half live".

Av Sihena - 20 november 2011 21:00

.. så jag lägger upp dom igen, men dream far away att jag lägger upp alla ;)

Av Sihena - 20 november 2011 20:20

ALLTSÅ HON ÄR DÖDLIGT FIIIIIIIIIIN & RKT GRYMMMMMMMMMMMMMM!

L-OOOOOOOOOOOOOOOOO-V-E

Av Sihena - 20 november 2011 19:28

Okej, nu är jag hemma. Eller egentligen ett bra tag sen, men ändå. Köpte typ världens sötaste stövlar, smycken (varv en epic ring), stjärnnitar (ni har väl nte missat den stora modebomben? STJÄRNIGT SKA DET VAAARA), presenter till mami & itta och sen köpte vi ett sett till pappa från YSL, och sen lite onödigt skit inne på hm.

 

Av Sihena - 19 november 2011 14:09

..ska jag kolla på film/-er, men har inte riktigt bestämt mig vilken. The sitter verkar bra, men kvaliteten är inte helt 100, eftersom den kommer ut i sverige runt nästa år, eftersom den kommer ut i december i usa och dom länderna. Men alltså den funkar. Annars slumdog millionaire, our idiot brother eller one day.


 
  

raspberrysoda

Av Sihena - 18 november 2011 21:19

 

Av Sihena - 18 november 2011 21:16

enters the classroom, and just..


 And your is like friend :


   

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards