Alla inlägg den 17 november 2011

Av Sihena - 17 november 2011 16:03

idag hade vi so-prov, och vi hade börjat med geografi för typ 1,5/2 veckor sen. Hallå kaningentingtillprovet. SÅ hela dagen igår spenderades till att plugga...och sova. Kom hem från skolan, åt mat och började plugga direkt i typ 2 timmar. Somnade sen, och sov tills klockan var typ 7. Sen vaknade jag och pluggade tills klockan var halv 10, sen somnade jag igen. Liiiite trött, kanske? 

Justdet, vi skulle göra våran festmåltid (flera rätters mat) i hemkunskapen idag också. Och sååååklart så insjuknar dz (hon jag skulle jobba med) .. men Cecilia sa att jag ändå skulle jobba själv men att hon skulle ta andra rätter till mig. Jag jobbade då själv, medans mina opponents var 3 stycken i sin grupp. Alexander, olle & max. Dessutom fick jag göra något jag aldrig testat göra förrut... och kladdkaka. Men det gick iaf bra, den var god och mina "gäster" som jag skulle bjuda. 6 stycken.. gillade det. wooho! Annars har det inte hänt så mke, om man inte räknar med dom miljontals skratten. Och att jag hängde med lollo hem, så vi gjorde något som lollo äääääälskar. Och sen allt annat roligt vi gjorde hahah.


haha, och igår fick jag ett sms från ad, och bara "siiiiihe alla tkr du ska vara lucia" .. haha dog lite där. Anmälde inte ens mig till det, hade failat med allt. -.-

 


btw, hur skönt är det inte och komma hem efter att precis stressat med provet (hade bara 35 min på oss, streeeeeeeeess) och sedan äta tulumba. ASGOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.



'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards