Alla inlägg den 4 november 2011

Av Sihena - 4 november 2011 22:28

         

             

         

       

               

Av Sihena - 4 november 2011 22:14


   


 

orkar inte att jag ser sur ut på den här bilden -.-

   

Av Sihena - 4 november 2011 21:09

 

hoppas du vet hur mycket jag hatar dig............ löööööööqk

Av Sihena - 4 november 2011 20:10

Jo, jag har faktiskt lite fler bilder, sen slutet av discot typ när den tjejen slog dom killarna och när filip och en annan kille hade battle, riktigt grymt! Var med sara, ajla, adela & rina idag, sen gick jag & rina hem till mig. my looova'

resten av lovet har jag träffat en hel del vänner, varit ute i det mysiga höstvädret (jahapp) och tagit det lungt hemma med en fiiiiiiiilm. Har inga filmer kvar och kolla på.. någon jag inte kollat på alltså. hej.hopp


dessa är efter att vi varit ute med sara, ajla & adela:

                 

dessa jävla ankorna var fett läskiga, dom jagade upp oss ända upp till vägen typ, hahah, och dom var typ 50 st. Och vi skrek ju inte heller när vi försökte springa ifrån dom, dom var jäkligt läskiga.

 

och detta var ju typ 3 sek. innan dom attackerat oss där också.. :

             

 


   


discot:

precis när vi försökte stoppa dom..

och jag fick hålla den tjejen, hahah helt gullig hon var.

   

och dance battlen

       

sen blev filip lite trött ju.. haha (han syns i hörnet)


 

och när han kom framför mig och dansa, hahaha.

   



Av Sihena - 4 november 2011 15:40

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards