Alla inlägg den 21 november 2011

Av Sihena - 21 november 2011 21:30

                                                  


       JUSTIN BIIIIEBER LOVER

Måndag 21 nov 21:19

vad använder du för hårprodukter? Tycker att du alltid har så fint & mjukt/ lent hår. Håller med ad, du hadde passat utmärkt till lucia! ♥



svar: haha, först - tack så mycket!

second - har berättat det här tidigare, men antagligen är du en ny läsare? Anyway, jag använder olika serier från gliss eller sunsilk. Så jag använder serien först och främst. Så efter det använder jag först något leave in medel som reparerar håret, sedan efter ett tag tar jag balsamspray (alltså mjukgörande spray) och ibland tar jag någon saltlösning jag köpte på hm som gör att man får rkt fint hår, typ lite slarvigt/beach-looking ut. Vilket är rkt fint enligt mig, thihi.

Annars gör jag inte så mke mer, haha. Men även fast det här, så har jag ju rätt långt hår, så det trasslar in sig när jag har släppt. SKIT STÖÖÖÖÖÖRIGT!

       

sooo, förstår ni vad jag menar med "beach-hair"? thihihi

Av Sihena - 21 november 2011 17:03

Nu ska jag kolla på några serier jag missat, sen ska vi äta pizza - som vi förövrigt gjorde i lördes & söndes också, hahah. Men idag & i lördags var det hemmagjord (godast tkr jag, för då kan man ha rostbiff i som är ASGOOOOOOTT!)

Jo, jag kom nästan precis hem från stan också, var ute med lollo lite och kollade runt i stan. Fett normala vi är! Btw, tack lollo för du tycker jag har världsbäst engelska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...... (punkterna förklarar allt)

Nej, nu ska jag fortsätta kolla, ha det fint!

 

skämmmmme. right now, just for you guys. So you can see me "half live".

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards