Alla inlägg den 9 november 2011

Av Sihena - 9 november 2011 20:34

today was we at Allvar guldstrand för ett studiebesök eller vad det heter, man fick själv välja vilken linje man ville ha så därför valde jag, sara o ajla samhäll och och nv. Rätt intressant faktiskt, thihih. Nu är jag 100 på att jag ska gå samhäll, för förrut var jag osäker, men inte lääängre. Sedan gick vi sara, jag, ajla o walina tillbaka till skolan för vi kulle ha vårt sista pass, v3. Först hade vi rast, och då höll jag på och få ett till rack i huvet, men av Casper den här gången, hahah vad är det i pingisrack som dras till mitt huve? :( Men sån tur att Thobias stack ut sitt rack så den kom ner till golvet ist för mitt huve, och den var riktigt nära också. buhuhuhuhuhuuhuhuhuhuuh. Sen hade vi V3, idrott. Jag, dz och itta var inte med pga av gymnasiesaken men vi spelade pingis ist. rooligt. :D

Sen så gick vi hem efter det. Och vi har ju heller inte gått hela dagen. Först till allvar, sen tillbaka till skolan, sen hem igen. Fett jobbigt, och allvar ligger ju på helt andra sidan av landskrona än vad mitt hem ligger, såååååå jaoo..bra motion åtminstone.


todays.

          

Av Sihena - 9 november 2011 15:15

Några i min skola undrade var jag fick tag på min glittriga stickade tröja och sa att den var rkt fin (hade på den i måndes, och har dock nte bild på den för er som nte går på min skola)

Men jag hittade faktiskt den underbara tröjan i min mammas garderob, thihi. Såg typ rkt många med glitterknittedtröjor på LB, därör tog jag fram den.

   


- tagna från google.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards