Alla inlägg den 8 november 2011

Av Sihena - 8 november 2011 18:25

^ändå tur dag idag........Ajla kastade ett pingisrack i mitt huve, så nu föddes det en bula där. Itta hade köpt godisspray och under den fanns det ett blått ljus, så jag drar ut den, och riktar den mot mitt öga för att se om den funkar, såklart så har jag fått någon infektion eller vad nu skolsköterskan sa, jag får typ ont i ögonen och måste antränga den för att stänga den varje gång jag ser ett ljus, och sen får jag ont i huvet av att anstränga ögonen. (freeeeaky). Jag råka kasta mig över pingisbrden för det var min tur, så jag slog min arm vilket svider som faaaaaan. Sama/amina kastade en linjal till dz, men råkade träffa mig i magen så den stack mig. Fick blåmärke på låren när jag spelade pingis, för jag skulle vänta vid hörnet men så gjorde jag ngt fett konstigt så jag slog mig. Jahoppppp tur.

Efter skolan stack jag, sara och ajla till saras pizzeria. Snackade och hade allmänt kul som alltid. Sen käkade vi pizza :) Följde sara hem, och nu är jag häääär :)

Förövrigt igår, söndes och lördes har jag träffat lollo och bakat (and our thing, we usually do), träffat lollo & alena, träffat andra vänner, firat bajram, varit hos rina, haft kusiner här, inget annars faktiskt.



Todaaaays

 

figursydd skjorta som är asfin, och jeans. 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards