Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

völlejboll turnering.

Av Sihena - 11 maj 2012 14:59

Rolig dag, att få komma bort från plugget en hel dag och spela volleyboll ist var riktigt härligt! (eller ja, jag gjorde prov på morgonen också. Det gick förövrig riktigt grymt!)

Kom i ett bra lag också, och det gick bra för oss. Vi gick till final och kom tvåa där. Riktigt bra! Jag var riktigt nöjd med mitt  laaaaag! På rasten var jag och sara helt sjuka. Orkar inte med oss. Annars har dagen varit riktigt bra. Snart drar jag mig utåt för och åka bräda med lollan. 

Idag har jag lyckats skrämma en gubbe, lurat en liten unge, skrämt en tjej i min skola av mitt skratt (eller ja, skrik), kletat smör i folks huven, och varit en fontän. Lite ovanligt för att vara mig, eller? 

Skrämmde gubben vid förrådet, hahah, han öppnade precis dörren och då hör man ett sånt klickljud på våra dörrar, så jag väntade tills han gick in för att inte gå på han liksom och då hoppade han till som fan och jag satt och bölade, tur att han skrattade iaf. Lurade en lite kille på matan också.. eller ja, det var vad han kallade det för. hahaha, skulle ge han smörkniven för jag hade precis smörjat min macka, och då så skulle han ha den, och jag sträcker fram handen för att ge han kniven, så håller han vid metalldelen för att jag höll den jätte långt upp, och sen drog jag i den skit snabbt så han fick all smör i handen. hahaha fucking dog. Hans snygga lärare satt och skratta också, haha. Sen fick jag springa ut och leka oskyldig. eller okejdå, jag räckte fram papper till han innan jag stack. 

Resten av sakerna orkar jag inte förklara för att jag har årets skämmigaste blogg......jahappp

men jag gillar den..

 

THE SUMMER 2012, KOMMER BLI GRYYMMMMMMAST! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards