Alla inlägg under november 2010

Av Sihena - 13 november 2010 21:10

tjeniiiixen, alltså palla med hösten mer, skit störigt.

orka berätta om min morgon, för de skrev jag i morse.

iaf, efter att vi hade ätit och gjort v oss så stack vi ner till lödde.

jag gick runder i centersyd med min bror, för dom andra går i sånna tråkiga affärer.

ja min bror fick ju en iphone 4 igår så vi va tvuuugna ju att köpa sånna skydd till den, enligt han själv.

vi gick in i typ 4 affärer sammanlagt och köpte sånna skydd till den, en sån plast sak för där framme för typ 99 elr 149 tror jag, och en för där bak, samma pris. sen bloopers elr va det nu va, en i svart och en i vit.. hahah så fult att den vita kostade 400 något och den svarta 79 :o

men den vita va faktiskt finare, men ändå. hahah så sköna människor det fanns i affärerna, alltså dom som hjälpte oss då, så söta ord dom sa till oss hahaha, orka. hahah, nejmen orkar inte berätta. -i whip my hair- så tvungen bara för jag lyssnar på willow's söta låt :)

sen ja efter center syd gick vi in på maxi för och handla mat, jag köpte bara en ramlösa och gick till bilen, orkade inte gå mer.

och ett tips är att ramlösa i rabarber smak, smakar skit konstigt, typ eftersaken är typ öl aktig :s elr ngt sånt, finns inte ord för att förklara den konstiga smaken.

sen stack vi hem, elr iaf påvägen hem stannade vi någonstans i en bondeby för att köpa en GÅS :o

så sött eller hur, det va en sån bonde som säljer sånna, så visade han hela sitt hus och sin trädgård för oss :o

han förklarade värsta vart hans fisk kommer ifrån, och han visade oss alla hans sjöar som låg på hans mark :o sjukt va? och han bodde alltså i ett radhus typ, elr det va rätt många hus där, och han hade 4 sjöar i sin trädgård, där han fick fisk ifrån :o

siiiick

sen visade han sina ankor, fåglar och gäss och sånt, så äckligt det luktade fan :|

sen han värsta förklarar hur man ska göra gäss och hur hans son lever i en stuga och sånt ?

hahah som om vi frågade.. ? :o

sen stack vi då hem, och käkade sån grillad kykling. såååååå gooooooooott :)


ohhh jag hatar verkligen en sak på den här bloggsidan, att dom har en så jäävla säkerhetskod när man ska logga in på bloggen, vill skaffa sån annan bloggsida men orkar inte.


sitter och ska kolla en film om 6 minuter, eftersom klockan är 21.24 och den börjar halv :D

ifall ni veeeerkligen ville veta :D


haaaaaa det fint, för nu ska jag gå och fixa popcorn och något annat gott om jag hittar (: ville ni veta så har vi 4 paken coco cops hemma nu, väääälkommen på frukost :D

hahah nejmne, ha det fint, häftiga människa


 

en vaaacker bild på mig framför vita huset

Av Sihena - 13 november 2010 10:49

hhejsan svejsan häftig.

vaknade imorse av att pappa borrade i köket, trodde att det var ngn som borrade i mitt ben först, haha skit äcklig känsla. men han visste inte att jag sov :/

iaf, sen har jag inte gjort så mycket sen dess, ätit sugjuk och lyssnat på några grymma låtar.

jag har fixat ny header nu.. och allting typ, orkar inte ha det som de va innan, de va skit fult. nu kallar mamma på mig för jag ska gå och äta lite :D

ha det fint!

Av Sihena - 12 november 2010 14:37

nämen hejsansvejsan häftiga människor'

så äcklig dag, har hört sånna läskiga ljud hela tiden.. normal jag är då.

nämen idag orkade jag verkligen inte gå till skolan, men jag tvinga upp mig, snooza 7 gånger säkert, vakna 7.22 och min buss går 20 i :o

så jag missa den, pappa körde oss ist klockan 5 i, snack om panik, noormalt hej.

iaf, sen direkt matte prov som jag faktiskt inte hade pluggat till, hade hjärnsläpp igår och hade sån svår dag att jobba slah plugga. men jag kunde ändå allting, de va skit lätt.. sen fick vi reda på vårt prov i spanska. fick VG :D:D:D:D:D

helt lycklig.. sen idrott sista lektionen, faktiskt kul, fast jag nte gjorde så mke,

sen panik och skynda mig till bussen, orkar inte missa och vänta på nästa. sen sara kuta till den så vi inte missa den, hon stoppa typ den tidigare så vi han med den :)

sen kom hem vid 2 tror jag, pappa stack till lund tidigare idag och köpte iphoooone 4 :D

fast till min bror nu.. tror ni verkligen jag hade fått en iphone 4, har bara haft min vivaz pro i typ 1 månad. Så jag käkade lit ÅH JAG HATAR SPOTIFY REKLAMMMMM!!!! "Det är självklart för dig att lyssna på vilken musik som helst men så är det inte för alla" sen det kmr skit störiga ljud -.-

butheway palla att vi har TUUUSEN saker att göra i skolan? sån panik man får.

de sista 2 dagarna har vi haft 3 prov :o

nu drar jag för jag inget mer och berätta om, ha ett fint liv! :)

nc

Av Sihena - 5 november 2010 00:36

tjeeeenixen, night cup hela dan idag :o

kom hem runt 12.. och mina ben vääärker :(

det var faktiskt grymt kul, och träffade asmånga jag nte träffat på 76 år :|

om ni vill se bilderna, så finns dom på min facebook.. men vissa bilder blev dock suddiga, för att det faktiskt var min syster som fottade :D

15 minuter kvar tills bilderna ladddas upp på facebook :o och jag har redan väntat i typ 5 minuter :/

ajja, har inte så mke att berätta eftersom jag inte orkar vara sån som berättar hela min dag i detaljer, för ifall jag hade gjort det så hade det här inlägget tagit 7 timmar och skriva, så sånt orkar jag inte riktigt. om någon ens bryr sig?

aja, nog med onödiga inlägg, ha detttttt!

Av Sihena - 3 november 2010 15:21

Av Sihena - 3 november 2010 15:09

hejsan hopsan, vanlig dag idag. tandläkaren i morsen så började min tandläkare snacka om någonting.. men jag fattade inte vad, okej så dum är jag inte, jag fattade ju att hon snackade ngt om mina tänder. men vad vet jag inte. iaf, efter det så gjorde vi ( jag, min bror och pappa) lite besök på olika ställen, bl.a affärer, banken och apoteket.

sen kom vi hem och sånt. alltså ioo kollade runt på lite hemsidor och sånt på nätet eftersom jag orkar inte göra något speciellt. hittade massa kändisar utan smink. och efter att ni har sett dessa bilderna, kommer dessa bilderna får vilken kvinna som helst att må bättra av sitt eget utseende!


renée zellweger

   

pamela anderson

 

oprah winfrey

 

kim cattrall

 

jessica simpson

 

jennifer lopez

 

eva longoria

 


jag tyckte att jessica såg normalas ut ändå och att oprah och eva såg ut som spöken utan smink :o

Av Sihena - 2 november 2010 19:20

hade ingenting att skriva på rubriken så fick bli dagens datum.

orkar egentligen inte skriva idag, men nu gör jag det iaf. en helt vanlig dag, som vanligt vaknade jag, fixade mig lite, gjorde frukost och sett satt ner och kollade tv.

orkar verkligen inte göra något när jag är sjuk. brukar också lägga mig tidigare för jag orkar inte vara vaken när jag är sjuk, haha! just nu kollar jag 2 and half men på tv, för det finns ingenting roligare på tv. nu ska fixa nya låtar till mobil, om ni ens bryr er, och äta kinder ägg ;)

här bjuder jag på en helt sjukt bra låt.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards