Alla inlägg den 23 november 2010

Av Sihena - 23 november 2010 22:15

jag såg tomten på McDonalds tak, kanske får jag hamburgare som gift.

hahah sån skämt blogg.

iaf, ville jag bara säga att ben & jerry's e den godaste glassen just nu

& att man blir riktigt jävla glad av att höra rihannas röst.

okej, fortfarande sån skämtblogg.

hey boy i really wanna se if you can go downtown with a girl like me..

ät bajs.

vilket barn jag e.

palla livet, blogggggskämmt

 

en bild på min älskling


ha det bra, och nu ska jag sluta dumma mig,

föresten vill säga att jag vill ha din mamma på min pizza

hahah orka. hejdå

Av Sihena - 23 november 2010 21:10

hahah, bara för att jag tänkte på saker som är dumt och saker som man verkligen tummar upp för. och det är heelt tråkigt för halva världen säger hiss och diss.. och jag hatar folk som kopierar andra, så därför så tummar och dummar jag ist :)

har ingenting mer och berätta så jag skriver direkt tummar och dummar


sihena dummar:

* jag hatar folk som kopierar ( skrev det dock där uppe också, ifall ni missade det)

* jag äcklar av riktigt smala folk, inte bara anorexia, utan även smala folk, ifall ni fattar vad jag menar.

* gillar inte folk som babblar om tråkiga saker.

* en rolig sak som nog rätt många gör ; skrattar åt torra skämt. hahah, bara för man tycker synd om den som tog torra skämmt så skrattar man åt den. det är faalskt

* folk som fake laughs

* folk som är riktigt smala men ändå säger att dom ska banta. hatar övehuvudtagen barn som bantar.

* tycker det är störigt när man ex. sitter på bio och det kommer ett "skämt" som egentligen inte ens är roligt, så sitter alla och skrattar.

* folk som smaskar överdrivet mycket, och folk som söörplar helt mke

* och sista, folk som viftar på sina fötter hela tiden


okej jag dummar bara för folk och folks beteende, men det är saker som stör mig.


sihena tummar för:

* choklad, det är nog det godaste som finns. inte alla sorter, men några "speciella"

*att jag klarade svenska provet & matteprovet & soprovet

* jag gillar faktiskt när folk är kaxiga

* jag tummar riktigt mycket för google translate, tack för att du finns! ^-^

* och jag äälskar verkligen alla som feta videorna från youtube som får en på bra humör.

* "så skämmig" är det skönaste ordet just nu, och jag säger det till allt och alla bara för de gör en glad av att höra de. hahah!


 kommer inte på fler, men ääändå

ha det bra!

Av Sihena - 23 november 2010 20:04

alltså jag märkte en heeelt sjuk sak.

sökte på google efter kändisar och sånt. för jag snackade med några om det, iaf.

sen fanns det ingen fler kändis att leta efter så jag sökte på mitt namn

och just när jag hade skrivit mitt förnaaamn... så kom det sån alternativ att tryck .. ni vet sånt när man söker, så kommer det där nere om man vill trycka blablabla.

hoppas ni fattar

iaf så när jag hade skrivit mitt namn så kom det sånt "alternativ" då mitt efternamn

hahah jag förklarar med din mamma på en pizza

haha nejmen, alltså.

här kmr en bild:

  det va faktiskt rätt sjukt, ofta att folk skriver in mitt namn och efter namn på google? annars hade de ju nte kommit?

helt sick.

iaf, ha det bra!

Av Sihena - 23 november 2010 17:39

ALLLLTSÅ va bara tvungen att säga att adriana lima är riiiktgt snygg :|

lebb.se

hhahahahahahha, nej jag flippa :d

 


ha det fint!

Av Sihena - 23 november 2010 17:28

hahha så skämmig, sitter och snackar med dzenana om rihannas låtar. fråga mig inte hur jag vet alla hennes låtar, lyssnar inte ens på dom, förutom man down för den e faktiskt bra B-)

       


har en bra dag! / si' z


Av Sihena - 23 november 2010 16:42

hejsan svejsan, hur det med er idag?

hahah kom precis på att jag skriver typ hejsan svejsan i massa inlägg, så skämmig jag e. iaf, skolan idag va riktigt fet, nej skoja. typ säger vi, nejmen roligt men ändå tråkiiiiigt. så skämmiga jag, sara, betti och dikki va HAHAH, vi stack till netto sen köper vi vars ett paket med muffins typ 3 stycken. och betti 2 lösgodisar HAHA så söt. vi såg ut som sånna inportanter.. < hahah så skämmig "importanter" sånt skämt den här bloggen ä. iaf, hade prov i svenska idag, det jag har kämpat med hela veckan. och vet ni vad? jag klara inte det :( haha sånt skämt, nejmne joooo jag klaaara de :D

elr iaf ena delen, den andra delen har jag inte fått reda på, får sedan också veta vilket betyg jag får. sen så slutade jag då, och så hade min j*vla mobb kelb bajs mobil dött............... battariet va slut, så jag kunde nte ringa pappa att hämta mig, och hade inte mer pengar till bussen, fattades bara 2 sammm kr. så ja fick gå i det här halv regniga vädret och helt mörkt va de, :|

ohhhhh, dör. rihanna är så jäääävla gullig. helt dödlig mashalla så söt hon e!

och vet ni vad? hon gör jävla låtar skit snabbt :|

whats my name , man down och fading away  och cheers, skin, california king bed, och s&m

... alla dessa låtarna har hon gjort på 1-2 veckor :| om inte fler låtar :|

amazing.com

palla att jag fortfarande skriver.

har iaf inget att skriva om, så nu får ni ha det fint.


aw, gullet. lollo får inte över en video till fb, SYYYYND VA?!?!?!?!?!??!

-nej

hahah, elr jo. ha det bra

föresten så ska sara göra reklam till vår bildlärare .. va heter hon nu? hon med rött och svart hår? .. ajja, kmr inte ihåg vad hon heter nu.. men hon har iaf riktigt mke ryynkor och sen sa hon att vi skulle göra en reklam som vi tror att hon skulle vilja köpa? sen sara gjorde keshe sån kräm som tar bort rynkorna så man ser ut som 20 år yngre efter 1 vecka.. HAHAHA så gullig


- okejjjj, ha det!

  HAHAHAHHAHA vilka mesar vi är. AHHAHA nej men typ skojja, skit söta!

hahahahah, vi skulle till mossen och det här va min grupp ^

så söta, skulle keshe fotta utsikten :d

nu får ni ha det fint!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards