Alla inlägg den 19 november 2010

Av Sihena - 19 november 2010 21:46

helllloooo du'

skola och sånt idag, helt kul faktiskt. speciellt med tjejoooorna.

sista lektionen idrott sen slutade vi, och sen exakt efter skolan stack vi runder och handlade typ mat & sånt gott för itta skulle ha tjejkväll elr ngt.. sen stack vi hem och sånt så hade vi fått gäster :d

sen stack dom, och sånt, sen efter ett tag fick vi nya.

sen skulle tita gå och kolla på nya harry potter filmen med hennes kompisar, sen ville yllzon, agon och ylli också dit, sen jag hängde med. och filmen var faktiskt RIIIIKTIGT KASSSSSSSS.

slösade 100 spänn på de, faktiskt lite mer om man räknar på läsken, popcornen och godiset jag köpte'

mhahah. ska snart gå och kolla superman 3, elr vilken det nu var'

föresten så kollade jag inte ens på harry potter idag, sov typ en tredje del, åt en tredje del & smsa en tredje del av filmen :D

ha det fint för nu ska jag gå och hjälpa itta & nicci nu :*

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards