Alla inlägg den 25 november 2010

Av Sihena - 25 november 2010 17:05

sitter nu här i varma kläder, äter nötter och åt precis tacos, framför teven och har datorn i knät.

snöbolls krig hela dagen idag, heeelt slut är jag. -SLUT.

-END.

hahah, skojja, lekte filip dikmen från hans video " no"

iaf, så kan jag berätta om mina "värsta" snöbolls upplevelser idag.

först så kastar jag en snöboll på kerim, sen kastar sara, sen jag igen. sen så skulle han ta oss på 10 rasten, men vi mulade andra och han andra så han sa att vi skulle se på matrasten, sen på matrasten så ser jag dom långtifrån att kerims kompisar tar upp snöbollar och sprang fettt snabbt emot oss, sen kom då han kerim också, men vi hann gå och göma oss inne i skolan, men sen kom dom in och jag skulle ta bort min mascara i toan och sara väntade utanför.. hahah så kom dom exakt då och jag va gömd & sara blev heeelt mulad, haha.


sen på 10 rasten så tog jag itta hahah, vi bombade henne på riktigt, sen för att alla andra inte hade ngt liv så såg dom att hon va nere så kom alla dom emot henne och mulade henne.. och det va typ 30 personer?! :o

vårt fel igentligen (a)

iaf, sen va det massa mulningar och sånt bajs hela tiden, men sånna tråkiga.

sen så mulade vi antigona hela tiden, hahah, jag och sara då, sånt team vi va :d

sen så när vi hade slutat så fångade felix, filip dikmen, momo och några andra, kommer inte ihåg deras huven, iaf sen fångade dom oss och bombade först mig i typ en kvart där ute eftersom jag och sara kastade på dom på rasten, sen sara satt där och skratta sönder sig så jag bara " alla går på sara" sen alla jagar henne i skolans koridorer och sen fick vi fast henne utanför och bombade henne heeelt totalt. sen kastade vi på sånna 9or där vid p-huset haha, sen jagade de oss sen stack vi in till albanskan. sen vinko och alla dom förföljde oss och hon time berättade vart albanskan låg så dom kom in med snöbollar helt där inne, hahah i klassrummet alltså, haha, sen jag&sara fick plocka upp allting -.-

sen efter skolan vid 4 tiden stack vi hem, och exakt när vi hade kommit ut ur skolans område så kastar jag skit mke snö på laurant, sen han försöker få omkull mig, men jag klarade mig och fick ner han, hahah, ändå e jag faktiskt stark (6)

iaf, sen så höll jag och laurant keshe slagge med snö och sånt halva vägen.

sen sara höll på med aurora så laurant gick på sara, sen dom hade sån snöbollskrig/slagge i början, men sen laurant blev allvarlig för han bara "rör du aurora en gång till så kommer jag halshugga o döda dig" sen hon bara " qe va ska du göra" och sen hon slog henne i huvet och hennes mössa ramla. sen han fick sån damp och dom sånt slagge typ, hahah. han hade barnslagge hahah, men sara kunde nte slå han för han är 1 år yngre så de e synd.sen när vi hade följt aurora och laurant hem så kom sharara bakom oss med cykel, sen jag och sara blev såna vargar och ville bli skjutsade hem, men sen vi såg hon hade ingen post..sån sak där bak, så vi gick alla 3,hahah så kul vi hade..

ko, sharara gick i linne & det snöade skit mycket , och hon frös nte :|

sen iaf, kom jag hem efter ett tag och sånt. sen jag åt tacos och nu är jag här och kollar tv, (som jag dock skrev längst upp)

hha det fiiint!


  bild från stugan'

 

aw, gulliga alexandra!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards