Alla inlägg den 16 november 2010

Av Sihena - 16 november 2010 11:11

näämen hejsan, orkade inte blogga igår, har ändå inte så mke och berätta så känns lönt och skriva inlägg då.. skola igår iaf, sen efter skolan tog jag bussen hem då, men orkade inte gå av på min hållplats elr vad man kan kalla det, hahah så jag och sam och dz fortsatte vidare runt hela landskrona.. :D

fast dz gick av lite tidigare, jag och sam fortsatte till typ silvergården sen vi gick runt där och sånt.. sen vi tog bussen tbx hem, sen när jag kom hem så stack jag , min bror och min syster ut till stan för att handla ngt till min pappa, eftersom han fyllde år igår.. GRATTIS! <3

vi köpte en grå stickad tröja, den va riktigt fin :D

iaf, sen hade vi lite fest för han och sånt.


idag så vaknade jag rätt tidigt, fixade mig och sånt och stack till musken i silvergården.. jag, sara, itta, saras tvilling systrar var där, sen träffade vi arta där.. och några andra <3

sen efter vi hade bett, så stack vi hem och hade sån "morgonfirande" på bajram..

nu tar jag det bara lite lungt & äter BAAAAKLAAAAAV, så jäkla gott :)

och så äter jag lussekatter HAHAH, ja baka det igår(:

iaf, nu ska jag dra och hjäpa till med någonting, ha det!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards