Alla inlägg den 21 november 2010

Av Sihena - 21 november 2010 12:44

tjeeeeeeena häääftig'

har precis ätit min favvo frukooost. platta mackor, hahah så coooooool jag e, hahah orka.

nej men jag kallar de för platta mackor, sånna med ajvar, salami ( sån roberts, finns i alla arab affärer ) och ooost.

sååååååååååå gotttttt, iaf, sen plugga jag svenska, eftersom jag har prov igen i svenska på tisdag.   :(

så började plugga redan igår & lite idag.

senare idag tror jag att jag chillar iväg till malmööeee elr hhhhbg :D

skulle egentligen ut med rina idag, men mina päron är inte hemma just nu, och rina kunde inte gå ut senare, sååååå :(

uf, ha det fint!

 

ennnnnnnn bild jag fixade igår, gullet'

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards