Alla inlägg den 26 november 2010

'

Av Sihena - 26 november 2010 21:07

  sne bild, har typ baby face och kvaliten blev skit kass, vet inte vad jag råkade göra på datorn med bilden så blev den så.. men ändå ;d


-dagens "facelook"  ;)

Av Sihena - 26 november 2010 20:22

My lover, my life. My shorty, my wife.
She left me, I'm tied.
Cuz I knew that it just ain't right.

 

Av Sihena - 26 november 2010 20:16

kom precis in med bilderna från systemkameran så det kommer in lite nya bilder lite då & då nu..

tänkte också visa den kjolen jag gjorde på syslöjden, den blev inte helt fin, men okej.

 

den är lte rynklig där framme men jag pallar inte stryka.. och sidorna ska själv vara så puffiga mhaha

Av Sihena - 26 november 2010 14:47

alltså jag fryser sönder, eftersom jag precis kom hem från skolan. hahah jag och sara bombar alla, så balla. sen dom har tagit sara, men inte mig.. så när jag går ut och kollar vilka som blir mulade så ser ngn mig direkt och skriker mitt namn, så jagar alla där mig, och sara ;d

iaf, så kom det sånna ö-människor från ngn skola och keshe skulle ha slagge med filip dikmen. hahah ändå så fegt av han killen för kolla här ;

dikmen slog en kille, (kmr nte ihåg varför) sen så vågar den killen inte gå emot filip, utan går till dikmens lillebror som bara går i 6an & håller på med han.. mular & slår bl.a

allltså det är fan riktigt fegt? :o sen kom då hans "kompisar" från en annan skola och skulle ha slagge, men då kom rektorn ut och stoppade allting, HAHA fan va skön kille ändå. dikmen bara " jävla emo gå och skär dig" sen påriktigt han går till sin kompis och säger  " här, ge mig den kniven"

ahah, dog lite där. sen  han ali va fucking skit rolig. orkar inte skriva va han gjorde men han va riktigt rolig.


sen iaf, så hade vi idrott sista lektionen, vi hade basket, såå bäst. EVERYBODY LOVES BAAAAAASKETBALL.

ändå, så typ när vi hade sån match så körde vi riktigt bra, men sen helt plötsligt jag fick ont i min tå, (under delen av min tå då) sen så frågar jag min lärare om jag kunde sätta mig för jag fick ont i mitt knä.. men han bara " nej? men du kan sätta dig nästa runda" fan va snålt så jag kämpade med att springa. sen äntligen när de va min tur så satte jag mig ner och kollade på min tå.. alltså fyfan va äckligt, men va helt öppen och den va lila/röd och jag hade fått inre blödningar i tån. det gör riiiiiktigt ont.

sen jag fick gå som en handikapp till bussen, sen såklart så står vinko & filip där utanför och väntar på¨mig och sara.. när vi väl kom ut så fattade dom att jag hade ont i min fot, men ändå så mulade dom mig, HAHA elr vinko gjorde, fick fucking en helt stor snöboll i munnen och den fastnade i halsen, så jag kunde inte få ut, elr in den & jag höll på och dö. jag kunde nte andas. så filip ser att jag står där och försöker "spy" upp snöbollen som hade fastnat i min hals så han kommer och bombar min rygg, hahah så gulligt.. så jag börjar asskratta (eller försöker) så när jag försökte skratta så gick den äntligen upp ur halsen.. alltså fyfan vilken äcklig känsla.. hahah sen i busshållsplatsen blev de ännu med snöbolls krig med momo, joe och massa andra, jag vet fan nte va dom heter, en snöboll kom vid mitt öra skit hårt så rätt mke snö kom in i örat, det tog skit lång tid och ta ut det, det värsta faastnade i örat  :|

hahah, sen gick vi på bussen. som alla hoppa på oss, jag bara fucking talibaner va gör ni..sen dom  flabba hahha. iaf, sen på bussen va det keshe kaos, heeelt dödligt kul va det.sen jag kom ut ur bussen, sen det blev tråkigt igen, mahah :|

iaf, glömde berätta en sak, vi skulle skriva sån sak om vår skola, på datorerna vad vi tycker om vår skola. alltså vilka svar vi "utlänningarna" gav på övrigt, så kul.

"birgitt ger oss för mycket läxförhör, rasterna är tråkiga, balkan mat i matsalen minst 2 gånger i veckan, bort med rasist lärarna på vår skola".. och massa skit, det va en skit rolig.. men jag kmr inte ihåg va det stod.

sen data-peter bara " vafan vill ni ha utlännsk mat för? ni bor väl i sverige då ska ni äta korv med mos, inte någon utlänsk mat.. tänk er vad som hade hänt om jag hade gått till ert land och bett om svensk mat, vad hade hänt? jo jag hade fått en kula i huvet"

sen jag och några andra bara; alltså vafan e de? :s har du problem med utlänningar elr vad?

sen han bara; nejnej..

mannen varför ljuger han, halva västervångs skolas lärare är rasister.

men jag skiter i, vi har gjort det vi kan.. gått till rektor och sånt, men dom bryr sig inte, eftersom dom själv säkert är rasister.

äändå.


uff har skrivit en hel bok nu.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards