Alla inlägg den 22 november 2010

Av Sihena - 22 november 2010 15:09

tjeeenixen. kom precis hem från skolan, vi hade håla på musiken. alltså håla i 1,5 timme. ohh jag som värsta kämpade med musiken igår, så hade vi håla :| iaf, så fick vi reda på matte provet också, fick vg typ. och sen på hålan stack jag och sara till dammhag och sånt. oj föresten så gick det inte så bra på hemkunskapen idag.

varför? varför just idag, så var det min tur att göra en hel maträtt helt själv? oh just idag så va det inte min dag, verkligen. misslyckat med allt, nästan (h)

fick g iaf, så samma sak, det är faktiskt bra för att maten elr falukorven va helt bränd. men ändå så sa dom att min var godast B-)

ska snart gå och äta som sagt, och sen plugga sönder mitt liv till svenska provet imorgon.

oh föresten så har mikaela fött idag :D

inte för att jag känner henne,  men hon är bloggare från någonstans i sverige.och hon e 14/15 år & jätte gullig.

ändå helt amazing tänk hur stark hon måste vara ( inte fysiskt ) eftersom hon är rätt ung och redan har barn :o

iaf, här är hennes blogg om ngn vill läsa: http://micahs.se/

halsduk från hm

vit tröja med knappar från indiska

beiga byxor ( inte riktigt den färgen som e på bilden ) från.. flash tror jag

och svarta converse



ha det fint!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards