Direktlänk till inlägg 23 november 2010

faaaaaading away

Av Sihena - 23 november 2010 16:42

hejsan svejsan, hur det med er idag?

hahah kom precis på att jag skriver typ hejsan svejsan i massa inlägg, så skämmig jag e. iaf, skolan idag va riktigt fet, nej skoja. typ säger vi, nejmen roligt men ändå tråkiiiiigt. så skämmiga jag, sara, betti och dikki va HAHAH, vi stack till netto sen köper vi vars ett paket med muffins typ 3 stycken. och betti 2 lösgodisar HAHA så söt. vi såg ut som sånna inportanter.. < hahah så skämmig "importanter" sånt skämt den här bloggen ä. iaf, hade prov i svenska idag, det jag har kämpat med hela veckan. och vet ni vad? jag klara inte det :( haha sånt skämt, nejmne joooo jag klaaara de :D

elr iaf ena delen, den andra delen har jag inte fått reda på, får sedan också veta vilket betyg jag får. sen så slutade jag då, och så hade min j*vla mobb kelb bajs mobil dött............... battariet va slut, så jag kunde nte ringa pappa att hämta mig, och hade inte mer pengar till bussen, fattades bara 2 sammm kr. så ja fick gå i det här halv regniga vädret och helt mörkt va de, :|

ohhhhh, dör. rihanna är så jäääävla gullig. helt dödlig mashalla så söt hon e!

och vet ni vad? hon gör jävla låtar skit snabbt :|

whats my name , man down och fading away  och cheers, skin, california king bed, och s&m

... alla dessa låtarna har hon gjort på 1-2 veckor :| om inte fler låtar :|

amazing.com

palla att jag fortfarande skriver.

har iaf inget att skriva om, så nu får ni ha det fint.


aw, gullet. lollo får inte över en video till fb, SYYYYND VA?!?!?!?!?!??!

-nej

hahah, elr jo. ha det bra

föresten så ska sara göra reklam till vår bildlärare .. va heter hon nu? hon med rött och svart hår? .. ajja, kmr inte ihåg vad hon heter nu.. men hon har iaf riktigt mke ryynkor och sen sa hon att vi skulle göra en reklam som vi tror att hon skulle vilja köpa? sen sara gjorde keshe sån kräm som tar bort rynkorna så man ser ut som 20 år yngre efter 1 vecka.. HAHAHA så gullig


- okejjjj, ha det!

  HAHAHAHHAHA vilka mesar vi är. AHHAHA nej men typ skojja, skit söta!

hahahahah, vi skulle till mossen och det här va min grupp ^

så söta, skulle keshe fotta utsikten :d

nu får ni ha det fint!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards