Alla inlägg under augusti 2010

Av Sihena - 22 augusti 2010 12:52

shululu, just nu sitter jag faktiskt & kollar 'from paris with love'

kollar lite då & då. skit grym film!

rekomenderas STARKT.

annars fixar jag bara nya låtar till min syster's spotify för hon har bara kassa låtar mhahah flippa xd

men jag kan bättre. därför ;)

tänkte berätta att jag faktiskt liknade britney spears när jag var liten, vart jag än gick fick jag höra komplimanger om det .. ;)

jau, nu var 'from paris with love' slut så nu ska vi checka district 13 tror jag den hette, ;)

vill ni veta en sak?

 carrie underwood är skit söt ;|

ajja, nu ska jag dra för nu ska jag kolla hela filmen.

ja & jag ör fortfarande sjuk, var på apoteket igår igen & hämta medicin.. för jag vill nte vara sjuk imorgon när vi börjar skolan ;/

ha det bra!

kraaaaaam :*

  

sådär gamal bild. SMAAAAAAAAAAJLGROPAR :|

;b

Av Sihena - 21 augusti 2010 17:38

hhhej, ;*

kom precis hem från hbg. var lite i stan & i väla :d

köpte inga kläder idag, eftersom jag inte hhitta ngt.. köpte en ny lampa, chips & choklad *yummi *:D

10 påsar chips & 10 paket choklad.. ett tips är att åka till ikea  i väla för det är riktigt billigt lixom. 10 påsar chips för 45 kr :o  10 chokland för 20 :o

& sen fanns det ju andra saker också. men nte så mke för allt folk hade handlat -.-'

träffade my óckså & amrin elr vad han nu hette xd :)

HAHA så gulligt, han hade glömt att jag var alban så han började hälsa på bosniska, awwi  mhiihih :d


här kommer några av bilderna vi tog igår när jag var med hanna :)

mhhahah om jag nte redan har berättat så stog vid en automat för att.. hm kan nte berätta tyvärr.. iaf så la jag i 5 kr.. & sen funkade det nte, sen så ringde vi sån felrapport.. & sa att jag hade lagt i pengar men nte fått tbx ngt,, så sa hon.. okej.. sen kom en låt upp fråga ngt mig vrf, i typ 5 minuter & jag stog där & väntade.. sen efter en stund så kom det ut nästan 70 spänn AHAHAH :d

först slåg jag på automaten & bara " jag vill ha mina pengar :( "

sen så kmr det ut 4st 5or. jag bara " wiiie" mhahah

sen itta samma sak så fick hon ut 3 st 10or..

sen hanna också, så fick hon ut resten mhahah kmr nte ihåg. :d

alltså tänk vilken tur vi hade. :D

sen stack vi till olivers & åt mat. mahah egentligen gratis mat. :D

jaoo.

här kmr några bilder :

   itta & hanna   jag.   ita&hanna   jag & ita 

jag& hanna. <3


/ kraaaaaaaaaam (L) 

;)

Av Sihena - 20 augusti 2010 15:06

orkar nte när det står rubrik fattas elr ngt vad det nu står..  mhiih så jag skriver smailisar ist. :D

iaf.. just nu sitter jag & webbar med hanna  & snart ska vi ut med corre, terese & amanda.

iaf, sen ska jag köpa miiilk shake .  mhihi fett sugen på det faktiskt :p

har inget viktigt & säga just nu. :d

ha det bra!

här kmr en webbbild på hanna :d

  

mhihi så gullig :|


'/ kraaaaaaaaaaaaaaam. (LLL)

Av Sihena - 19 augusti 2010 19:44

shuuuulul :D

la ut bilderna på datorn från kamran nyss, haha så sen jag är xd

ni kan få kolla på lite gammla bilder xd

elr gmla & gamla.. men det är typ sånna från kalmar & sen tidigare xd

  bilden är faktiskt från idag . x)  vet nte vad jag har för min, ni får nöja er ;)   min pappas nya parfym som min bror köpte i london :d   awiiii ;$ soo sweeet ;*   muhaha :d   floooower and a big head i bakrunden xd   så sött, elr hur?  :D MHAHAH

ännu sötare, HAHAHHA :D

hejdå.

/ krammmmm eran siiihena :***  

Av Sihena - 19 augusti 2010 19:02

shululu friiiiends (L'

just nu sitter jag & kollar 2½ men. :D:D:D

man märker att jag nte har varit inne på bloggen på länge, flera kommentarer & 1 obesvarad fråga, får kolla in dom efter att jag har skrivit inlägget xd

idag så mådde jag bättre, eftersom jag var ju sjuk .. :/

så ja,, var ändå hemme orkade inte gå ut.. sen kom bror hem & han ville köpa ny väska så vi stack snabbt in till hbg., tog först bussen till tåget. sen tåget till hbg. :)

så hittade vi tillslut en väska på stadium. en vit/svart addidas, så nu har jag & min bror likadana fast jag en lila :D:D

yah, sen tåget tbx & sen bussen haha ifall du ville veta :d

& idag har jag bara ätit 1 gång :|

och det var nte så mke.. vet nte.. tror det är för att jag är ff sjuk så äter jag nte så mke, elr så är det för att jag nte har varit hungrig elr ngt, vet nte :/


& maaaatilda.. jag älskar dig.. du vet att jag finns för dig 24/7 närsomhälst&varsomhelst!<3

jag & hanna kmr finnas för dig extremt mke för dig, så du vet! (L)

för det är lixom så här.. att , matilda hade en pojkvän  och så dumpade han henne på deras 4 månaders dag.. & efter typ 3 veckor.. ente ens en månad så blev den här killen tsm med matildas bästavän. alltså erkänn att det är äckligt respektlöst :o

iaf, skit i den saken nu.. elr nte skita i saken.. men jag orkar nte bry mig om dom, hoppas dom får ett bra liv.. blablabla.. ;7


jau, kom på att jag lovade er bilder .. elr lova -& lova xd.. från sakerna jag har shoppat den senaste tiden & vad jag fick av min bror från england.. men har nte orkat fotta dom & webbbilder blir inte alls bra. :/

så ni får kanske se dom imorgon ;)

nu ska jag dra. ha de bra!


  

yo, en skolavslutnings bild :/


/' kraaaaaaam :*

Av Sihena - 17 augusti 2010 17:21

jag är riktigt sjuk :(  

typ började för ngn dag sen, pff. bajs :(

mina päron försöker få mig att åka till läkaren, men pallar nte. buhuhu ;d

iaf, min bror kom hem från london. :D:D:D

wiiie. först tog vi då tåget till kastrup & sen var vi där 1 timme innan han skulle komma, så vi gick runt där lite först .. alltså v' flygplatsen sen gick vi upp & åt mat, skit gott :d.. sen så kom han då hahah :)

sen så stack vi till tåget typ.. & då så var det tåget försenat elr ngt.. så vi väntade ¨på nästa så kom det ingen :(

& vi väntade där typ 2/3 timmar för ett jävla tog vid 1 tiden på natten. & plus jag som var sjuk. :(

ajja, & det gjorde mig äcklande när det kom en liten tjej & spydde typ 3 gånger.. synd om henne, men fyfan ändå +o(

iaf, sen äntligen kom vi på vårt tåg & ja. sen min bror dansade i tåget hahah skulle filmat det men min mobil är ju sönder & så knapparna funkade inte så ja.. synd faktiskt. hahah :D

sen när vi kom hem så visade min bror mig vad han hade köpt till miiiig :D:D

muhaha. fick en rosa/röd adidas tjocktröja.. en lila adidas väska. en mckneize chockgrön/gult linne & en jd rosa&grön annan väska. :)

- tack så mke!

ifall du ens läser de xd

sen hade han ju med sig massa godis & sånt. asgott :|

england chips är extremt goda & deras godis också *yummi*

ifall.. typ 2 dagar elr 1 dag innan han kom var vi i typ väla. 2 dagar i rad mhihi :d

köpte några tröjor & sånt där också ;)

extremt söta ;|

kanske kmr bild senare på allt.. men bara kanske. ifall jag pallar.. xd

jauu, ni får ha det så bra ;)


  

kommer en sådär lite gammal bild.. men det är bara för att inte inläggen ska vara tråkiga ;)

shuuuuuuz  <3

kramarrrrrrr // sihena


;d

Av Sihena - 13 augusti 2010 19:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sihena - 12 augusti 2010 15:47

hejlulul ;)

sitter här & bakar kaka hihihi, kladdkaka *yummi*

& ska snart äta yao. ;)

fast just nu sitter jag & snackar med typ några på msn . :D

hahah mirsad lär mig bosniska :D:D:D



gde si - vart e du

hfala - tack

sta radish - vad gor du

mrs - stick

jebem ti majku - knulla din mamma


hajmo u centar -vi drar till stan





'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards