Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Sihena - 9 augusti 2010 19:55

jag är sjuk :( <3

Av Sihena - 9 augusti 2010 17:46

hello igen, 3dje inägget idag, fett duktig jag är (h'

iaf, satt nyss & la in bilder från mobilen :D

men bara dom senaste, från typ lund/lödde & kalmar (påvägen dit också) & några andra :d

tänkte lägga upp dom så får dom som vill kolla :D

  påväg till vår kusse i kalmar d   samma, typ ;$   första pausen vi tog,. närheten av där vi stannade så fanns en djurpark där jag &lillsyrran gick in till dessa smådjur xd man fick det alltså :D

  hon blev kär i den här lilla saken ;)   i bilen på väg till kalmar, satt vi & spelade uno skit mke ;) så bra kort jag har & jag vann skit mke, bara för jag är bäst, eller bättre än henne iaf.. på uno:D   lillsyrran gör en gullig pose :D   mööörk :D någon sne bild i bilen xd min arm & systers ben   älskade kusin vi var ute & gick med.. som somnade <3   så söt när han sover ;) men sötare när han är vaken (k'   i lödde ;) typ på new yorker.. testade massa solglasögon (h'

  här liknar jag min stardoll docka :o   sexiiiigt ;$ HAHAHAHA      helt lika HAHAHAH solglasögonen iaf xd kolla efter bättre bilder på google ifall ni vill se bättre ; Ozzy Osborne.. elr klicka bara på bilden  

  

  

alltså dessa solglasögonen var skiiit sköna & ha på sig :o 

Av Sihena - 9 augusti 2010 17:27

kom precis hem från stan hihi. ;d

köpte en tröja med musse piggs tjej vad hon nu heter xd

skiiiiit sött ;d

kan fotta & visa bild sen, men får bli en webbbild orkar inte ta kamrabild xd

iaf, just nu sitter jag här med godis & tv framför ;d

& data är ju också här.. KONSTIGT?! :o

elr nte

iaf. här kmr bilden för jag orkar inte skriva längre inlägg xd

  

syns kanske inte så bra, men ändå & den är jätttte sköön för den är puffig/stor :D


Av Sihena - 9 augusti 2010 16:20

HAAAAAAAAAAAAAj :D

öhm, igår var vi i lödde & lund  & typ shoppade xd

köpte en blus, ett par skit fina bruna byxor & ett par boyfriend byxor, håraccecoarer, armband & underkläder xd

tror att det var de. ;)

ja.. annars händer väl inget speciellt, höh, ha de bra xd

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards