Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Sihena - 23 augusti 2010 14:18

Hej!
Tänkte ge några tips nu på hur man kan göra så att håret växer snabbare än vanligt, jag kör med dessa tips som jag tänkte ge er nu och det funkar för mig så
det borde funka för er också!

"Tvätta håret varje dag"
Tvätta håret varje dag, och andvänd inte för mycket schampoo & balsam, skölj av håret med lite kallt vatten efteråt.

"Slit inte på håret"
Undvik att slita på håret för mycket genom att inte platta/föna/använda hårsprej på håret när du inte igentligen behöver det!
"Morgon och kväll"
Borsta igenom håret på morgonen och på kvällen så det inte till slut blir tovar som kan vara svåra att få bort!

"Sov med flätor"
Jag kommer dock inte ihåg varför man ska sova med flätor men jag har läst att det är bra för håret, man kan sova med många små eller med en stor fläta.

" Varannan månad"
Toppa lite av det slitna håret varannan månad, så det blir enklare att låta håret växa enklare & snabbare.

Det var lite tips från mig, har ni några tips ni kan/vill dela med er?=)

 

' tipsen är tagen av en tjejäs blogg.. men tke att jag kunde ge dessa tips till mina läsare som vill få längre hår :)


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards