Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Sihena - 2 augusti 2010 20:51

sitter & kollar family guy just nu & äter chiken nuggets & riiiis :D

& sås såklart -.-

iaf, idag så var jag i hbg.. typ i väla & skulle kolla rundor där ;d

skulle in någonstans & hitta en fin ring, youknoow? men fanns fan inte fins någonstans :o

det fanns en fin på ut&penn men den var skit liten -.-

iaf.. så handlade jag en ny lampa HAHHA & ett armband... inget annat speciellt -.-

hittade inget, men jag har bestämt att kicka till centan med ebba ngn gång & till nova med daffi, så får se ifall jag hittar ngt då (;

hoppas de iaf.

WIIIIIE nu kommer mitt favvo program... giisssa vilket

- 2 and half men

ÄÄlska! :D

ajja nu ska jag kolla det, hoppas inte att det redan är ett sånt prgram jag redan sett som det hände igår -.-

imorgon ska jag ut med renara tror jag :D

yes.

harebrau :d

Av Sihena - 2 augusti 2010 00:47

dagen idag, riiktigt sooft faktiskt :D

bara suttit hemma med tv&data&mobil ;d

jaaaaaah :D

innan så kollde jag på "johnny english" skit rolig film alltså ;)

sen så längtade jag till how i meet you mother skulle börja

men så klart så tills jag har gjort ngt & kollade på fattiga program så  kommer how i meet your mother.. & jag hade redan sett det avsnittet :(

LÖÖÖÖNT :|

kollar ändå :D

beroende av det & 2 and half men (LLL)

iaf..

*happtshuu* elr ngt. hahah nös precis :(

& nu skrev dafina ngt på facebook.. & nyss fick jag ett sms :D

& nu är det reklam

hahah fattar inte hur ni pallar läsa det här inlägget

HEEEEEEEEEELT onödigt

men jag har inget bätttre för mig ;)

jo, idag så hittade jag dom killarna som snackade med oss på hbgfestivalen. elr ja, många snackade med oss.. men dom som åt mina pommes :(

HAHAH ;d

dom var fett roliga

 :D

nu skrev dafina igen :d

& nu smsade bedii

:(

& jag ska till nova lund med daffi imorgon.. kanske

HAHAH :D

hoppas iaf, ;)

& nu skrev bedi igen

ajja & nu webbar jag med hanna & hennes kompis

& ja

inget speciellt förutom att blogga, smsa, skriva på fb & chattar :D:D

HEEEEEEEJDÅ





'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards