Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Sihena - 3 augusti 2010 23:40

HEEEEEJ :D

idag var jag typ ute med senija & itta hängde också med, för jag tror inte hon pallade gå ut med alex & dom.. haha fråga mig inte varför. men ja.

så jävla rolig den tjejen är alltså. haha så kul vi hade tillsammans :)

HAHAH, iaf. var i stan idag.. fick med mig 4 armband från hm för bara 20 spänn ;| sen stack vi in till godis paradiset & handlade godis där :d

yayy :p

just nu sitter jag bara här, skriver lite med folk & kollar facebook, ska snart gå & kolla 2 and half men

hahah ;)<3

we call it beroende, ahhahah :p

imorgon ska jag först till stan & handla en SKIT SÖT klänning som jag såg på gina idag.. men hade inte så mke pengar med mig, så ska handla den imorgon ist :)

sen ska jag typ. inet göra något alls tror jag, så ifall ngn vill träffa mig så är det bara att smsa. :d

elr ja, jag kanske ska vara med dzeni & betti kom jag på precis. ;)

& sen kanske med senija efter dom :D

yayy ;p

hahah, & jag ska se på AKON :O:O

WIIIIIIIIIIIIIIIIE :D:D:DD:

seeeeeeya ;)


Av Sihena - 3 augusti 2010 14:38

hhej din skrotnisse.

vaknade precis av att itta snackade skit hhög i telefon.. ja exakt när jag vaknade så hade itta gjort våfflor :DDD

fast jag smakade bara lite, kunde inte äta när jag precis vaknat. +o(

  

yummi.

men jah, har inte hänt på mke för att jag precis vaknade

så ja.

Av Sihena - 3 augusti 2010 02:29

hhhaj igen :D

jag är duktig på att blogg nu för tiden :D

just nu sitter jag & webbar med min bror & kusiner i london HAHAHA, & ebba :D

har precis käkat upp mitt godis jag handlade idag & jag kollar på alla älskar raymond

yayy

hahah:d

har inte så mke & berätta. :D

här kmr iaf en bild på mig & ebba när vi webbade :D

mobba inte mig, för jag var rätt tröttttttttttttttttttt & ja :D

  


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards