Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Sihena - 1 augusti 2010 00:41

shullululul bajskööörvar :d

ajja igår & idag så var vi i hååbg :d

ebba sov här också ;)

gårdagen var riktigt grym. jag svär :D
HAHAHAH

en kille- " jag träffade din pappa i åhus 3 gånger,"

ebba - " min pappa har aldrig varit i åhus ? ;o"

killen - ähh då är det något han inte har berättat för dig.

alltså vi satt ner & åt pommes, sen så bara helt plötsligt kommer det 3 killar & sätter sig vid oss :o

vi bara; wtf, vi sitter här?

dom satt sig ändå :o

men dom var riktigt grymma HAHAH skit roliga, i&e satt bara & asgarva när jag satt & snackade med han HAHAH :|

han åååt mina pommes :(

ajja, fuck det

idag så var i  hbg igen.. tappade bort jävla människor hela tiden, som tur så hade jag antigen ebba, renara elr itta bakom mig.. men en gång så var jag mitt i allt helt själv :( & min mobil hade dött.. så inga sms kunde man skicka.. nej :(

& ebba mobbar mig fortfarande för " MUUUU- sen puttar på alex" :(

ajja :d


nu kmr det en bild på noiiiiizy. (L)


  


& föresten så hatar jag en sak :o

att folk i hbg bara ska peka mot mig & snacka med sina kompisar om mig, sen kollar hela högen på mig och smailar & att folk hälsar på mig HAHAHHA :(

"hej jag heter robin, *hälsa* vad heter du? *bigsmile*

jaja. :(

lite läskigt när folk man inte känner kollar & hälsar på en :o

ajja ha det göttttttt igelkött

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards