Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Sihena - 7 augusti 2010 23:45

igår om ni kanske vet så stack vi till kalmar & skulle typ resa runt i lilla sverige..

elr det är fan inte litet :o

det tar 4 timmar bara till kalmar

iaf, först stannade vi ett ställe som heter typ ek... något xd

HAHAH.. sen körde vi ett bra tag till.. sen stannade vi igen för att typ fika.. & det stället var i.. jag vet inte.. :D

iaf. sen efter 4 om inte mer timmar kom vi fram till vår älskade kusin i kalmar. xd

för kom vi in där och blablabla.. sen så åt vi jätte god mat & sen sa jag till itta om hon vill med ut & sen tog vi vår söta kusin med ut i barnvagn xd han är skiit liten & gullig, kan lägga upp bild på han senare, iaf sen så ringde min mobil när vi var påväg hem & vi skulle tbx till la för mamma mådde inte bra så åke vi tbx & det tog 4 timmar till :(

ajja det var kul så länge det varande xd... 3 timmar x)


- GRATTIS TILL MIN UNDERBARA MOSTER SOM FYLLER ÅR IDAG :D


ha det bra gott folk för nu ska jag gå & göra ngt annat

föresten så kan ni få en bild på mina nya riiingar xd

 



    

AS GAMMAL BILD 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards