Alla inlägg den 10 augusti 2010

:)

Av Sihena - 10 augusti 2010 22:42

hhaj alla mina nya bloggläsare ;)

har fått extremt många nya bloggläsare, älskar er alla! :*

ajja, idag var jag i hyllinge & hbg ;)

först i hyllinge, i familia ( ett köpcenter ) & där fanns inte så mke, köpte ett armband bara ;)

sen så stack vi till helsingborg, i väla ( ett annat köpcenter ) & där köpte jag lite saker.. men på bilden ser dom inte ut som i verkligeheten, mke finare live ;)

iaf, sen efter väla stack vi in till stan i helsingborg.. kollade runt, men kände inte för att köpa ngt mer.. & föresten så kallar asmånga mig för shoppaholic.. för att jag shoppar & handlar kläder jätte ofta & mke ;o

hahah ;d iaf, japp.. nu kmr väl bilderna :)

ett par mörkgråa leggings från gina ;)

 '

syns inte så bra, en rosa tröja typ med dragkedja där bak. från gina

  

svart/vita leggings, skit häftiga från gina :)

    

  

boyfriend byxor från.. kommer tyvärr inte ihåg. :/ skit fina iaf. ;)
syns inte så bra på bilderna.. men ja. :)

  

randig grå/vit blus från gina :)

  

skinn byxor.. bruna, syns inte på bilden men dom är sydda annorlunda vid knänen

  

samma.. faast hur dom ser ut där uppe ;)

  

  

en jääääätte söt klänning med.. färgen syns inte så bra.. men den är typ rosa/persikafärg/lätt beige ;)

      

en annan skit fin klänning, mke finare i verkligheten, sitter jätte bra också.

ja.. jag köpte de & plus ett par örhängen, ett skärp & armband.. men dom glömde jag fotta. sry :/ <3 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards