Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

shululu bloggen, rulla min biljett?

Av Sihena - 29 augusti 2010 22:23

HAHAHAH alltså jag svär, så fet dag. ;)

jag orkar helt seriöst nte skriva en sån lååång text, så jag snor elnas. mhahahaha..

vänta lite ;)



jao, nu är jag tbx, så jag kopierade hennes text om vår dag. här kmr den ;


  
dagen blivit itta, sihe och lollo. har haft så jääävla bäst! skrattat så jag hållit på att kissa på mig,
ska försöka att sammamfatta, okej. först så skulle vi ta tåget till hbg, men tror ni inte vi är så dumma så vi hamnar på tåget mot lund.. så hon på tåget , lixom skriver på biljetten att vi hamnat fel så vi fick åka gratis tillbaka. men i lund så käkar vi på bk, asgarvar & sen hamnade vi på rätt tåg!
haha, på tåget så är det då dom som ska kolla biljetterna? så var det en före oss, asso dom skulle kolla hans biljett.
så han bara "den är ihoprullad" han som ska kolla den "nej det gör inget, jag är bra på att rulla," vi bara börjar asgarva som fan! tror ni ine han säger sen t oss" ni tänkte på något helt annat där va?!" men han skrattade lite han också.. *haha*

iaf, sen hamnar vi tillslut i hbg. där typ, lullar vi in på pistiaschia (?) hAHA, sihe handlade för 66 kr.. lollo för 71, endån hade sihe mer än lollo -.- *haha*
jag o itta höll oss till 20 kronor , (eller hon 18 o ja 21.. menendån?)

meniaf, sen satte vi oss ner o typ käka lite av d vi handlat o varsen dricka, tror dom hatade oss därinne när vi hade gått *hihi*
sen så tog vi tåget hem igen. tror ni inte vi hamnar på samma tåg som från lund t hbg?! så han som tog våra biljetter innan, tog dom nu också! *suuck* PINSAMT! så sihe rullar ihop sin biljett, och säger "kan du rulla upp den" & alla börjar asgarva! t.o.m hon som satt brevid oss (andra sidan dådå..) hon blev helt röd i huvet sen! *hahahaha*
men iaf.
här kommer dagen i bilder! ett stooort tack till er töser som verkligen gjorde denna dagen bäst!


hahah extremt kul, alltså. ;)

ja, det står sihe.. & det är jag.. & där det står typ "jag" elr ngt.. det är elna :D

så nu ska jag kopiera bilderna också. så ni får se dom :d

faaaaaaaaan. man kan nte spara bilderna.. & jag pallar inte painta dom :/

så ni får gå in på elnas blogg & kolla ist.

alltså helt sjuk dag, älskar er tjejoooor :*

 
 
Sofi

Sofi

31 augusti 2010 21:19

Din blogg hade ändå varit ganska kul att läsa om det hade gått att läsa smärtfritt, dvs det vore trevligt om du slutade använda förkortningar hela tiden, eller ah, ni. o.O ta inte illa upp bara.

http://sofihjalmarsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards