Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

280810

Av Sihena - 28 augusti 2010 20:16

hhaj, vaknade vid 12 idag & kollade lite tv, tyckte sen att jag skulle jobba lite med so & matte. alltså efter 2 dan fick vi redan läxor & sånt i skolan :|

ööööverdrivet, men läxan gjorde vi i.. fredes, men ändå. so;n handlade om valet i september, lite sött, har lärt mig lite mer om det.. intressant, trodde jag skulle dö av tråkigheten först, men det var intressant. sen i matte om procent & sånt, men matte kan jag redan & så det var lätt, kom rätt långt idag. duktig flikka (i)

sen efter de.. så kolla jag lite mer tv, sen efter en stund fixa jag mig & stack ut till johanna. :)

hahah så kul vi hade, hennes granne sa till henne " din hund sexade med din andra hund" HAHHA först fattade vi noll. men sen jag bara.. alltså jag tror hon menar.. sen innan jag ens hann med den meningen började dom flabba.. HAHAH, för dom lix hade fattat , :)

så rolig. sen alla bilder vi tog. hennes hund valp omg så söt. så fort jag höll den så somnade den på mig, sen ville jag att den skulle leka typ, sen så rörde jag den så den skulle vakna, & sen la jag den på mina ben, hahah sen somnade den igen :o

HAHAH, så söta, har bilder men ntepå minneskortet :/

har sån fucked up mobil vet nte ens vart jag ska lägga in minneskortet, ahhahah så den får vara på telefonminnet innan jg hittar stället :/

så lägger jag över dom. :D

jaao, efter de så stack vi snabbt till den där folkfesten i wrangelskan. :)

så skämmigt alla kollade på mig när jag gick förbi dom typ så,, "all eyes on me"

mhahahha.

just nu skrev dorina på msn " ordering a salade in mcd. is like kissing a stranger from streets"

HAHAHAHHHAHAAHHAHAAHH. svär helt sjuk är hon. :|

nu ska jag dra hahhaha


 
 
sara

sara

29 augusti 2010 14:23

Sv:

Ja det var sjukt länge sedan vi träffades. Förutom skolan precis som du sa:p

Jag vet inte om jag har ditt nummer:)

http://tatjanahelgesson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards