Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

kiiiiiwi :D

Av Sihena - 27 augusti 2010 16:12

hhhejsan, har nte hunnit skriva inlägg på asssslänge, men skolan har börjat & sånt.. så har inte hunnit helt enkelt. :/

jao.. sitter just nu med inbakad fläta i håret mhahah gjorde den själv, fintfint (y'

annars har skolan gått grymt bra, sista passet hade vi idrott. alltså simmning-.-

men jau, eftersom jag fortarande är sjuk & typ så förkyld kan jag nte vara med.. så japp, vi gick upp på de typ taket på citta. mhihih tog bilder där uppe lite skämmigt alla checkade en. men skit i det. jag kan lägga upp bilderna så fort jag har fått dom ;)

& ja, min lilla rubrik är gullig, för jag ätooor kiwisar nu :)

jau, om ni inte ens har läst det än.. för lixom man gör det i början :o om ni nte har gjort det är så är ni onormala & får läsa om för att bli normala, elr så får vi helt enkelt accptera er som onormala ;)

jo. jag har faktiskt varit duktig & tagit lite bilder på dagen outfit. men det syns nte så bra, & plus så får ni se min nnya väska xd

  meee liiike kiwi (h' med glass, men det tog jag nte bild på :(   mhahha okej, min outfit idag typ, fast hade plattat släppt hår ;) mhihi kolla gulliga små bilder på lilla sihena i bakrunden ;$

mhiiiiiiiii


ojj, kom på att jag råkade glömma lägga upp bild från kamran till datorna på min väska :|

men skit i de. ni får se ngn annan dag. ;)

jag har på den på den bilden i mitten.. men den syns nte som ni kanske ser ;)

yao, det är iaf en lila adidas väska. :)


puuuuuuuuuuuss & kraaaaaaaam. :*  

 
 
myhannas

myhannas

4 september 2010 16:33

VAR HAR DU KÖPT DEN TRÖJAN :o?!

http://www.myhannas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards