Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

äntligen hemmmmmmmmmmmmma.

Av Sihena - 27 oktober 2011 15:08

.. ja äntligen faktiskt!

Precis varit på världens tråkigaste badställe.

         


Vaknade idag runt 8, och så. Tog sedan bussen med dz, sara, sara och adelina till tågstationen. Sen träffade jag lollo där, och sen gick vi runt lite tills vårt tåg kom. Det var ju inte alls trångt på tåget, jag råkade smasha mitt hår flera gånger på en man som stod bakom mig vid dörren (vi fick inte plats ngnannanstans). Hur som, så kom vi äntligen fram efter att ha stått i en halv timme på tåget. Därefter stack vi till aq-va-kul, som förövrigt är det torraste badstället ever!

Först skulle vi ha motionssimning i 30 min, men ingen orkade, så dom orkade inte med att vi bara gick fram och tillbaka, så vi fick gå in till äventyrsbadet efter typ 15 min. Därefter, så var det lite kul faktiskt. Men efter bara 30/50 min, så blev det skit tråkigt. Fanns ingenting där! Så när vi och några andra från vår skola satt i bubbelpoolen fick vi fråga våra lärare hela tiden om vi kunde åka till donken, tillslut fick vi äta på stationen. Så alla som åkte dit gick ifrån typ 1,5/2 timmar innan vi egentligen skulle ha gått, haha bara för det var sååå tråkigt, sen så gick vi ifrån badstället tidigare då också. Därefter stack vi till BK och käkade mat (vilket vi egentligen inte hade fått, men eftersom ingen ville var kvar på badet så..) Sen gick jag & lollo till espresso house och tog vars en chailatte, möööms. Och eftersom vi var typ sådär 1 timme tidiga, så fick vi ta ett nytt tåg som kom tidigare. Yay, lyckat. Senare så satt vi på tåget och så tog dz min plånbok och rotade i den, så hittade hon ett busskort, och sen delade sara & lollo det i flera bitar. haha, sånna idioter dom är, dom kastade våra muggar från EH på varandra, och min hade latte kvar. Och dessutom så pelade dom på en mans hår, haha så jobbiga. Och vi skrek ju inte alls i tåget, när vi skrattade (vilken vi nästan gjorde 24/7) . haha, sen "pallade jag inte med dom", så stack och satt mig bredvid en man. Och så mogna, dom gjorde sånna hjärtan och sånt. Hey f12.Tillslut kom vi fram, och sen skulle jag dra till någon random killes hus med lollo, men orkade inte hade druckit för mke, så jag stack hem ist. Sen satt det en liten kille, som förövrigt var fett söt, på bussen som vi hade trevliga konversationer på om lego, och hur snabb han var. :')

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards