Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Sihena - 7 oktober 2011 18:06

          inte alls sne. hoppa.

Av Sihena - 7 oktober 2011 17:28

Fett härlig fredag, orkar inte göra någonting. Så jag satt på 2 and half men, dom nya episoderna, d.v.s säsong 9. Den är faktiskt grym, har kollat på dom 3 första delarna, och det börjar ju med att Charlie dör, och att Alan träffar ngn ny kille på Charlie's gamla balkong. Därefter så säljer Alan huset till den här nya killen, och sen en massa kärleksproblem mellan han och hans ex. (eller, ja hans fru), även Alan och Jake flyttar in hos han "bara några dagar, eller veckor.. kanske månader"

Men den var faktiskt bra, vilket jag inte förväntade mig!

aja, hur som, nu ska jag fortsätta kolla på en annan ny film. bye.

    

btw - fick hem mina bilder från skolfotograferingen idag. Lägger nog upp dom senare.




update: började kolla på ngn film (som ännu inte visats på bio i sverige) men jag tyckte att den var fett dålig, nya filmer har börjat bli asdåliga, så jag satte på en gammal film, som jag hittade på topp 5 listan av komedi. Labor Pains heter den iallafall. Och den var riktigt bra!

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards