Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Sihena - 20 oktober 2011 18:45

   

Skola idag, därefter stack jag och ca 10 andra till netto. Skulle handla dricka till vårt skoldisco vi ska ha för småbarn. För där vid våren ska vi åka till Liseberg, maybe. Aja, vi bombade lite med läsk ju.. typ 7 backar, det roliga är ju ändå att vi ska tillbaka dit och köpa dubbelt så mycket. Det skämmigaste var ändå att vi var helt borta, alla "sprang" runder i affären. Men till slut så fixade det sig, filips mamma kom och hämtade dom, så jag och irma höll vars 2 backar, och dom andra 1, så när jag skulle lägga in dom i bilen, så ramlade ena. så det var 24 läskburkar i hela bilen....hejhej..

sedan stack jag till stan, fixade en grej, och köpte en blus, ett stelt silvrigt halsband, 5 silverringar, läderskärp.

senare stack jag till lollo, och här är jag fortfarande, för tillfället äter vi pasta med chokladsås, gött? :)

aja, tycker ni ska kolla in lovisas blogg, here you got:

http://hallonsprite.blogg.se/ bara för hon e fetttttttttttt snygggg.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards