Alla inlägg den 17 oktober 2011

-

Av Sihena - 17 oktober 2011 21:25

vem om inte jag, drar mig på ett fett jobbigt, långt spinningpass, och därefter äter typ massvis med nudlar. Lagt på dom kcal jag precis tränat bort. Känns riiktigt skönt, absolut!

 

biceps, triceps, liceps, fifceps, sigceps  o.s.v


ändå bra på att komma på egna muskler.

Av Sihena - 17 oktober 2011 17:55

  tidig bild. jarå.........................

Av Sihena - 17 oktober 2011 15:15

Ja, tänkte bara säga att jag inte har klantiga vänner, eller just det! Lovisa OOOOOHLSSON är ett fet jävla undantag!

Jo, igår så träffades vi ju (rooligt & trevligt var det btw) och sen stack vi hem till heidi ett tag. Innan det, så bytade vi cyklar från ingenstans. Senare så när jag skulle dra hem, så behöll hon min cykel, och jag hennes. Och vi bytade nyklar också såååklart! Anyway, därefter så hade lollo ramlat eller vad hon nu gjorde, så jag har fått punka och min växel funkar inte mer, den sitter inte fast i cyklen, så den har förstörts helt hahah. Ja, hon är inte alls klumpig, neeeejdå! Och idag i skolan, sa hon då att jag kunde ha hennes cykel tills hennes pappa fixat min. hahaha. stackars han alltså!

Så förövrigt, har jag en röd cykel nu istället för en mörkgrön, jarå.

ännu en : förövrigt, så blir det taaaaaaaacos strax. Intresseklubben antecka, det är viktigt

todaaaaays-

     

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards