Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Sihena - 24 oktober 2011 19:18

Jag hade tänkt ge er en riktigt fet rabattkod på hm, 50% off på valfri vara.

Tänkt köpa en ny jacka, eller kanske ett par byxor? Varför inte betala halva priset? Nu får du en rabattkod, så får du halvapriset.


rabattkoden: 9536




       

Av Sihena - 24 oktober 2011 18:29

Tjeeena! Just nu sitter jag hemma efter att ha haft utvecklingssamtal! Allt gick bra, och sånt. Ökat mina poäng, kommer dock öka ännu mer till jullovet, för jag vet att jag bl.a kommer få albanska betygen (vilket vi inte fick nu) och att min idrott har höjts, det sa våran lärare till mig & amina. yayyyyy. haha. anyway, har köpt lite nytt också sen i fredes, en senapsgul stickad tröja, brun/grön stickad tröjan som är lite längre men den är aaaaaasfin till leggings och stövlar, sen även två armlösa skjortor, en rosa & en vit. ingenting mer tror jag.. förrutom 3 nya krämer från apoteket, om någon undrar. Något jag undrar.. är varför jag fortfarande skriver, så ciao!

right now. ändå söta bilder ju........................

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards