Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

26 oktober. -Onödigt lång text.

Av Sihena - 26 oktober 2011 15:49

 

todays^^


Idag så var det vanlig skoldag, förrutom att typ halva skoldagen var det håla, nästan. idrotten direkt på morgonen var iaf inställd, och vi hade vikare på nästa lektion som var engelska, och vår so lärare kom typ 20 min sent och vår no lärare var hemma med sjuka barn, så vi fick ha Sebastian, som kommer bli vår lärare efter höstlovet.

Anyway, vi har börjat spela pingis heeela tiden nu ju. bara för vi fixa lånekort i förra veckan.

Sista lektionen på v3, hade jag & dz idrott med andra elever från vår skola, men var fett tradigt faktiskt. Senare så orkade vi inte gå hem, så jag, walina, aurora, ajla, ita, kajsa och laurant var kvar och snackade tills vaktmästaren kom och sa att dom skulle stänga skolan. Vilka offer alltså, vem om inte vi stannar kvar tills dom ska stänga skolan. -.-

Imorgon ska några från vår klass till malmö.


Just det, köpte påfyllning, trisslotter och choklad när jag skulle hem. Och påfyllningen till mobilen vet jag inte vart jag lagt, hoppas nte jag tappat bort den, och jag vann ingenting på ingen av trisslotterna. Lyckad dag..

 
 
Amaaanda

Amaaanda

26 oktober 2011 18:21

Hej hej,
jag har en tävling på min blogg där du kan vara med och tävla om en hel uppsättning av depends höstlack! Hoppas du vill vara med och tävla
http://amaaanda.myshowroom.se/vinn-hela-depends-host-kollektion/#comment

Kram Amaaanda
Följ mig gärna på bloglovin också !

http://amaaanda.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sihena - 5 juni 2012 16:13

Jag har skaffat en ny blogg, som jag kommer uppdatera tills min dator börjat funka igen! Bloggplatsen hade ingen app så jag skaffade en på devote. www.sihenaz.devote.se ...

Av Sihena - 3 juni 2012 19:19

Hejsan, jag är fortfarande levande efter veckans händelser. Så kommer blogga oftare nu, men än så länge via mobilen. Min dator har sneat på livet igen, o bloggplatsen har ingen app så jag kan inte lägga upp bilder. Igår hade jag iaf fest hemma, doc...

Av Sihena - 30 maj 2012 20:03


Ja, hahaha, det är det jag även hållt på med hela dagen, min iphone. Förrutom det fick jag kläder och pengar!  Fick även några ägg i huvudet idag, mycket trevligt!!!!! LOL, nu ska jag iaf plugga. STRESSAR SOM FAN. SO, SPANSKA, SYSLÖJD OCH IDRO...

Av Sihena - 29 maj 2012 19:34

____________________________________________________________________________________              ...

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards