Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Sihena - 15 februari 2012 22:02

Tengo que para escribir un primer post (Jag var tvungen att skriva ett inlägg först).. ett onödigt ett. 

 


hamster kindeeeeeer :'d 

Av Sihena - 15 februari 2012 20:02

Oh, har typ plugg-depression. Har suttit och pluggat sedan klockan var typ 5. Alltså i 3 timmar. Kan det mesta nu till provet imorgon, men jag håller på med lite överkurs. Fördjupar mig o.s.v HELLO HIGH GRADE!

Nästan så känner jag mig just nu.. men alltså det är så typiskt mig att kunna ALLTING dagen innan (pluggar annars alltid dagen innan provet, smart "timeing") och sen när man kommer till skolan på provdagen, så kan man ingenting. Typ så.

Nu ska jag fortsätta plugga med den roliga spanskan, och sedan take a shower, and then tuck me in my bed and fall asleep. hahahh

Taggar med sp. prov med att också lyssna på spansk musik, hahah offer. Hasta que salga el sol... någonting med tills soluppgången...

   

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards