Alla inlägg den 12 februari 2012

-

Av Sihena - 12 februari 2012 17:54

Av Sihena - 12 februari 2012 12:50

Jag har aldrig längtat så häääääääääär mycket till en kollektion än nu. H&M's nya kollektion som kommer ut i April är så JÄVLA snygg. Önskar jag hade varje plagg, och jag kommer hoppa mig fram till kläderna när de kommer ut i butik eftersom de kommer slutsäljas riktigt snabbt! Hoppas det finns någon av mina storlekar kvar när jag kommer fram iaf. Här får ni ett smakprov av vad som kommer. Alla dessa plagg är alltså mina favvosar, sen finns det mer också ju. Hade nästan kunnat göra vad som helst för att få de 4 sista plaggen, alltså båda shortsen och topparna . LOVE

              





   

   

Kanske inte hade matchat det svart-vita linnet med de rosa shortsen, men ändå.

Av Sihena - 12 februari 2012 00:00

Okej, tänkte bara tipsa om en sak, för att det är en ny dag idag. Happy new day!

haha skoja bara. MEEEN - för att få längre ögonfransar, kan man ta vaselin vid ögonfransarna! Efter 1-2 vecka/veckor ser man skillnad! Jag har en vaselin burk jag köpte i London, och den innehåller också aloe vera, och den är magiskt bra!

 


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards