Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Sihena - 7 februari 2012 19:24

   

häjsan. Hade bara tänkt berätta att vi gjorde vårt första nationella delprov i svenska idag. Gick bättre än förväntat. Trodde det skulle vara jätte svårt och sånt, men det var det inte! Var också jätte nervös eftersom jag hade misat de första sidorna när jag var sjuk, så jag fick först läsa igenom de igen. Sen har jag också fått en fråga för ett tag sedan, bara glömt svara, och h*n undrade hur många high heels jag har. Och det är faktiskt 3 par. Och alla tre par är i mocka, finns ingenting snyggare alltså! Ett par är beige med nitar på hälen, ett par svarta och ett par mörkblåa. Älskar alla tre par! De beiga är mina favvvvosar, men de är ca 15 cm höga. De andra två paren är bara 10. Så 10:orna är lättare att gå i. Menmen, övning ger färdighet.

HA DET NAJZZZZ.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards