Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Sihena - 4 februari 2012 19:11

Fanns dock ingenting som föll  mig i smaken, förrutom 2 par klackskor (har blivit beroende.....), ett par g-star jeans som dock var för stora så ska byta dom, och sedan tre par jeans till min söta kusinnnnnnn. Alltså det var en skit skämmig kille som jobbade på jc, han gick efter oss, och försökte prata med mig, sen när jag var framme vid kassan och skulle betala så kollade han på mig hela tiden (även fast min mamma betalade). Och min mamma bara "a pe she, nuk po munet  mi hek syt prej teje" HAHAHAH jag dog av skrattttt. Och sen han som jobbade på new yorker, jag gick då till kassan och skulle betala ett par av byxorna till min kusin, och sen så tog han typ kvittot och ringade in sitt namn/skrev till sitt namn och bara "ja, bara så du vet så heter jag thomas" och kollade upp på mig. HAHAHAHAHAHAHA jag kunde inte sluta böla. Och min dady var bredvid mig, skämmmmmme. dog helt ärligt av skratttt.

                       

Hade på mina skit fina nya väska också. Den är vinröd i skinn material. Och den sista bilden visar bättre än på den första. Den ser ju helt bajsig ut på denförsta :C   

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards