Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Sihena - 22 augusti 2011 16:44

Första riktiga skoldagen.. och jag är riktigt trött, redan. Det är inte fel att redan längta till nästa sommarlov va? Äh, jag gör det iaf. Börjat en ny i vår klass btw, glömt berätta. Verkar sjukt snäll, men känner inte han. haha. Hur som helst, så gick det ju ändå rätt bra då jag var med ajla, sara, amina och sama. Sedan på rasten var jag med shkurte, jenny, selma, abbe, linn eftersom alla andra fastade. Så det var ju ändå rätt roligt. Jag och shkurte och sama ska shoppa på fredag i malmö, hoppas pengarna stannar kvar på kortet iaf. Efter att jag varit i malmö så slösade jag typ hälften av pengarna. Inte bra det! Aja, nu ska jag typ.. gå och göra någonting vettigt, känner mig .. äh finner inga ord! Så ni får bilder på dagens ist, så vi kan komma över till ett annat ämne.

      dom flesta bilderna blev asdåliga, men hade inget val, var tvungen att använda självutlösare, och dessutom utan blixt. Sen så blev bilderna för stora (alltså de fick med typ all onödig bakrund) så klippte bilden till lite mindre format så då blev kvaliteten ännu dåligare. men det är bilder iaf, och man ser.. så jag nöjer mig ändå.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards