Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Sihena - 18 augusti 2011 20:53

riktigt gott med äppelpaj, efter man duschat, hehe. nejmen, sitter i mitt rum, fixat min säng så nu ser mitt rum väldigt bra ut! Sitter förövrigt på min soffa och äter paj, och lyssnar på musik (denna lyssnar jag på nu, och denna var på förut) kollar också på tv. Haha bara för jag kollade på en djurfilm typ (?) så vill jag ha ett husdjur nu. :$

haha, orkar inte med håriga typer, orkar inte ta hand om dom haha som sist vi hade 8 (!!!) kaniner, och min syster hade tröttnat, så jag var den enda som tog hand om dom. Och alla andra djur är äckliga, typ hamstrar är ett STOOORT nej, sen typ hund/katt kan jag fett glömma. En fiiiisk!! yay, haha. Även fast jag har haft typ 20 fiskar, skit mobbade fiskar. För alla dom stora fiskarna åt upp dom små fiskarna, haha, sen så till slut hade jag 3 zebrafiskar och typ 1 stor haha, sen så skulle jag fixa till deras sån sak akvarium, så la jag över dom i en annan lite mindre ställe, typ en glasburk sålänge, sen så hoppade dom ut därifrån på spisen och vissa på golvet.. smart as. uh nej, kanske typ en.. vandrande pinne. HAHAH, nejtack ändå.


nej nu har jag kommit över det, vill inte ha något djur. Eller en katt hade suttit fint, haha kom precis på att vi haft katter också, en vit som vi hade hemma sen hade vi en svart /vit i stugan.. och sen hade vi 3 gråa kattungar också. haha. eller typ en sköldpadda, dom är faktiskt skit fina och dessutom helt lugna, vi har haft en sköldpadda också, me jag vågade aldrig röra den fan. nej slutsnackat, jag vill inte ha något djur... ÄN..

     heidi, jag och louise på heidis konfirmation.

Av Sihena - 18 augusti 2011 15:17

tjena, nya skolåret har börjat nu, och jag har börjat 9an, känns bra. Men skoldagen var helt onödig, vi började 9 fick vårt schema, sen hade antagligen våran mentor bestämt att vi skulle till cement och spela fotboll, så vi stack dit, men såklart så spelade ingen vi bara gick runt där och snackade. Sen gick vi tillbaka till skolan runt 12, och åt mat sen stack jag hem.

 

melda, jag och liza -

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards