Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Sihena - 14 augusti 2011 11:15

Inatt, runt 3 kom vi hem från en riktigt grym resa. Jag kände hur mycket jag saknar kosovo nu när jag vaknade. Varje morgon, riktigt tidigt, kom alla småbarn in i mitt rum och väckte mig av att dom hoppade på mig och pussade mig. Här vaknade jag själv, och insåg att det är helt tråkigt. Hur som helst, har det varit en riktigt grym resa, det har inte ens gått ½ dag där jag har haft det tråkigt eller liknande.

äh, jag skriver mer om resan och ni får några bilder när jag orkar uppdatera. Antagligen ikväll, eller imorgon.

        på båten, när vi var på ven.

Eftersom jag inte har bilder pådatorn från kosovo än.

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards