Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Sihena - 20 augusti 2011 23:42

Hitta killen som älskar dig för den du är, han som kallar dig vacker istället för sexig. Han som visar vad han känner för dig. Han som vill visa upp dig för hela världen. Han som skiter i alla andra tjejer han kan få. Han som ligger vaken bara för att få se dig sova. Han som håller dig i handen framför sina vänner. Han som vänder sig om och ler mot sina kompisar och säger: Det är henne som jag älskar!


______________________________


        


Av Sihena - 20 augusti 2011 23:13

          supernöjdcheeey-96

Av Sihena - 20 augusti 2011 22:13

ain't a women alive that could take my mama's place!

  har ingen nyare bild på den här datorn.. tyvärr


Av Sihena - 20 augusti 2011 19:41

Äntligen hemma, har gått så mke idag så mina ben värker, really!

Men ska upp och hoppa nu igen, ska hjälpa till med tvättningen. mhehehe.

Köpte iaf, 2 högmidjade shorts (olika färger/modeller) men hade tänkt ge ett par till min lilla syster maybe (?) sen köpte jag en skit fin svart klänning, ett par svarta jeans med lite skinn detaljer (dessa är finare än dom jag hade förrut) sen köpte jag en grå cardigan, ett asfint linne med skit fin lila nyans, underkläder, massa godis och sen en HEEEEEEEL del hemma stuffs. sen kommer jag inte på ngt mer. tänkte köpa en del kläder inne på hm, men de linnena, tröjan och smyckena jag ville ha hade inte kommit in än.. så får vänta lite till, om inte jag drar ner till hbg/malmö imorgon. 

 

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards