Alla inlägg den 15 augusti 2011

-

Av Sihena - 15 augusti 2011 17:33

trååkigaste vädret i sverige alltså, var typ 30-40 grader i kosovo, sen när man kommer hit är det typ 18. haha. ska fan ner till kosovo på jullovet, även fast det är kallare i kosovo under vintren än vad det är här i sverige. Eller ja, så säger dom iaf, jag vet inte. Har aldrig varit där nere under vintren.


sååå många minnen till den här låten. Älskar albanska låtar, typ de enda jag lyssnar på nu.

tråkigaste ever i sverige alltså, har inte lust och gå ut när det är monligt ena ögonblicket, och regnigt nästa. har suttit hemma hela dagen, och degat framför dator, fixat mina kläder. Satt och luktade på dom, luktar kosovo. fyfan, vad jag saknar alltså. nä, nu ska jag göra annat, ha det gött.
bilder sen vi hade vattenkrig'

 

    min älskling,

Av Sihena - 15 augusti 2011 12:51

Jag har hälften av bilderna på datorn, men nu har min bror resten på sin, och han orkar inte lägga in dom i minnesboxen' eller vad det heter (?)

Hatar känslan av att det är skit tomt i huset. Saknar dom som fan, vet inte varför jag saknar dom, jag vet ändå att jag ska åka iväg igen och se dom igen. Det måste ha varit eftersom vi sist var där 2007 och så har jag haft en sådan extrem saknad efter dom, och blev van vid att ha dom nära mig, och nu helt plötsligt så är dom inte här mer. saknar dom som fan.

Hur som, så fick jag skrattanfall när jag loggade in på facebook imorse, eller typ för 15 min sen. Jag fick en speciell video från amerika. nja, kan inte avslöja fööööööör mycket. heheh, äh nu ska jag dra och äta någonting sen får jag se om jag orkar lägga in mina kläder i garderoben eller inte. 

 


'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards