Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Sihena - 21 augusti 2011 21:58

hejsan hoppsan, nu är jag äntligen hemma från malmö. Köpte aldrig något pga av att det var stängt, haha, men vi gick runt på mf, köpte massa remmar/godis, kollade på världskända skejtboardare, fikade på espresso house 3 gånger+ en gång på ett annat ställe, åt subways goooda mackor. Det sjukaste var nog ändå att landskrona-malmö tågresa kostar 200 kr för 2 barn.. sjukt. hade kunnat åka till london med dom pengarna .. (hittar ALLTID skit billiga resor till london, jag menar, jag hittade ju en gång en resa till london för 38 kr, som ni som läst min blogg länge kanske kommer ihåg?) menmen, roligt var det iaf.

Det o-roliga (haha lite roligt) var ändå att jag gav min bror min cykel igår, för han skulle cykla till tågstationen, sen hade han tappat bort min cykelnyckel under malmöfestivalen. Och ja, i vanliga fall hade det inte gjort så mycket, eftersom jag alltid har en extra nyckel.. men SÅ mycket tur som jag har, så hade min syster tappat bort den andra nycklen. FUUUUUUCK. så nu vet jag inte vad jag ska göra. Får GÅ till skolan imorgon, bääääää. Och liksom vi bor i stan, skolan ligger vid borstahusen, och det är typ 2 helt olika delar av Landskrona. Men jaja, har inget annat alternativ så. Tänker inte ge mina nycklar till någon hädanefter.

 

Av Sihena - 21 augusti 2011 15:26

nu drar jag iväg till malmö, ska kolla lite presenter till min underbara kusin, sen ville min syster även gå till mf, så kanske gör det lite snabbt i slutet. byyyye'

-

Av Sihena - 21 augusti 2011 13:52

        ___________________________________

En krigare slåss inte för att han hatar de framför sig,

utan för att han älskar de bakom sig

'

Quotes

Presentation


HALLÅ DÄRRRRRRRRRRRRRR OCH VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR VÄLDIGT INTRESSANTA BLÖGG!

-

Fråga mig

35 besvarade frågor

Omröstning

vad behöver jag mer på min blogg?
 fler bilder
 fler inlägg
 fixa hiss/diss
 din dagens outfit
 ingenting, allt är jätte bra. :*

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS

Bästa webbutiken- Calli.se

 

Beccas Design

d

free counters

cocoo

.

Blogkeen

sihenaz

Ovido - Quiz & Flashcards